Pirmiausiai apie tris elektromobilius, kuriems daviau vienodai balų (po 4) – tai Škoda Enyaq iV, Hyundai IONIQ 5, Ford Mustang Mach-E. Savaime suprantama, kad šie labai skirtingų gamintojų modeliai nėra vienodi, tačiau išskirti kurį nors vieną man nepavyko. Visi turi savų privalumų ir trūkumų, kurių svarba gali būti vertinama labai individualiai. Vienas atrodo gražiau, kitas originaliau, trečias važiuoja truputį harmoningiau. Vidaus ergonomikos sprendimai labai skiriasi vienas nuo kito, bet visi savaip patrauklūs. Vertinau galvodamas apie tai, kad jeigu į mane kreiptųsi pirkėjas pasikonsultuoti, kurį iš šių trijų elektromobilių rinktis, ką jam atsakyčiau? Ilgai galvojau. Mano atsakymas būtų labai paprastas – rinkis tą, kuriame jautiesi geriausiai ir kuris tau atrodo gražiausiai. Visi jie labai geri.
Kiti du modeliai, kuriems skyriau vienodai balų (po 3), yra Hyundai Tucson ir Nissan Qashqai. Ankstesnės šių abiejų modelių versijos jau senokai žinomos rinkoje ir mėgstamos Lietuvos vairuotojų. Vertinimo istorija panaši į pirmosios trijulės. Kodėl jiems mažiau balų nei elektromobiliams? Greičiausiai, tai tiesiog duoklė inovacijoms ir žvilgsnis į rytojų. O šiandien pirkėjų žvilgsnis krypsta į tokius modelius kaip Tucson ir Qashai. Hyundai progresas jau nieko nestebina, o Tucson modelio dizaino subtilumas daugeliui kelia susižavėjimą. Nissan gamintojo sugebėjimai kurti ir gaminti visiems patinkančius modelius, kuriuos perka kaip karštas bandeles, stulbinantis. Spėju, kad abiejų šių modelių bus pilnos gatvės ir keliai. Linkiu, kad gamyba spėtų tenkinti klientų poreikius.
Visiškai išskirtinis į septynetuką patekęs automobilis yra Audi e-tron GT. Aš ir pats balsavau už tai, kad jis būtų septynetuke. Tai tarsi automobilis iš fantastinio filmo, kurio siužetas sukasi ateityje. Kuo daugiau bus tokių modelių, tuo įvairiau atrodys mūsų miestų gatvės, bet, suprantama, labai daug jų nebus. Mažiau balų daviau (2) tik dėl riboto populiarumo. Bet tai ir yra geriausia naujiena būsimiems Audi e-tron GT pirkėjams. Jų automobilis dar ilgai bus išskirtinis.
Na, ir pabaigai, modelis kuriam daviau daugiausiai balų (5): Mercedes-Benz C-Class. Tai pačias naujausias ir tobuliausias multimedijos sistemas turintis klasikinis sedanas. Išorės dizainas solidžiai sportiškas, vidaus ergonomika pavyzdinė, važiavimo malonumas išskirtinis. Pagaliau „Mercedes“ gamintojas susigražino tai, ką jau buvo beprarandąs – išskirtinį kokybės ir kažkokio švelnaus patikimumo bei komforto jausmą važiuojant, kuri turėjo senieji MB modeliai.