Audi e-tron GT. 1 balas
Vienas pažangiausių ir įspūdingiausių elektromobilių rinkoje – tikras technologijų triumfas prieš fiziką. Bet labai brangus, labai nišinis ir vargiai galėtų nustelbti savo techninį donorą – pernai pas mus pasirodžiusį „Porsche Taycan“.
Ford Mustang Mach-E. 4 balai
Maloniai nustebinęs derinys, apjungiantis stebėtinai gerą valdymą, šeimyninio automobilio kompleksiją ir kasdieniam naudojimui pritaikytą galingą elektros pavaros sistemą. „Mustang Mach-E“ yra labai patraukli alternatyva bet kuriam moderniam elektromobiliui. Palyginti aukštos kainos negaliu vertinti kaip trūkumo, nes visi jo konkurentai taip pat yra pakankamai brangūs. Labiau erzina keisti smulkūs sprendimai – kaip, pavyzdžiui, eliminuotos durų rankenėles, kuriais tarsi bandyta išsiskirti iš kitų.
Hyundai IONIQ 5. 3 balai
Mano galva, tai yra pats pažangiausias naujas elektromobilis, kuris pradėtas daryti genijaus, bet baigtas skubančių jo kolegų. Dėl skonio galima ginčytis, bet IONIC 5 dizainas yra labai įdomus, charakteringas ir funkcionalus. Erdvus ir funkcionalus salonas, naujos elektros pavaros technologijos – visa tai nuteikia neeiliniams įspūdžiams.
Bet kasdienius naudotojus erzins nevykusiai konfigūruota – arba kratanti, arba nejaukiai siūbuojanti – pakaba, išskirtinai nepatogios durų rankenos, nuolat užsiteršiančios kameros ir galinis langas, neįtikėtinai komplikuota elektromobiliui svarbios funkcijos – priekinių sėdynių šildymo kontrolė, blogai sukalibruoti automatinių valytuvų jutikliai ir kiti dalykai. Tikiuosi, gamintojas visa tai gali sutvarkyti artimiausio atnaujinimo metu.
Hyundai Tucson. 5 balai
Mano nuomone, tai – geriausias pasiūlymas už pinigus finalininkų septintuke. Populiarus rinkos segmentas, turtinga ir pažangi įranga, ekonomiškos ir pakankamai galingos pavaros sistemos, geras praktiškumas, komfortas ir valdymas. Pridėjus išskirtinį stilių, 5 metų garantiją ir neabejotinai gerą išliekamąją vertę, gaunasi vienas geriausių pasiūlymų ir visame vidutinių SUV automobilių segmente.
Mercedes-Benz C-Class. 5 balai
Mano asmeninis favoritas šiame konkurse yra beveik tobulai išbaigtas klasikinis „premium“ klasės automobilis. Puikus valdymas, nuostabi pakaba, išskirtinės technologijos, maloni atmosfera salone ir visada aukštas komforto lygis. Jis brangus, bet kiekvienas euras atrodo aiškiai argumentuojamas, o pats automobilis yra atsparus objektyviai kritikai, pateikia nemažą versijų įvairovę ir turėtų užtikrinti gerą išliekamąją vertę.
Nissan Qashqai. 3 balai
Neabejotinai geriausias visų laikų „Qashqai“ yra praktiškas, gerai įrengtas, patogus ir pagaliau gali pradžiuginti aktyvius vairuotojus. Galėtų būti geresnė garso izoliacija salone, tačiau, mano akimis, didžiausia naujojo „Qashqai“ blogybė – su aukštesnio segmento SUV modeliais lygintina, todėl tikrai pernelyg aukšta kaina.
Škoda Enyaq iV. 4 balai
Puikus pavyzdys, kad „Škoda“ gali sukurti 60 tūkstančių eurų kainuojantį automobilį, prie kurio susidarys pirkėjų eilės.
Ir taip pat tai yra geras pavyzdys, kaip gali atrodyti erdvus, patogus ir malonus kasdienis šeimos elektromobilis. Tiesa, labai brangus.