Specialistai, o ir patys automobilių mėgėjai netruko pastebėti, jog prasidėjęs Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamas tradicinis, jau aštuonioliktasis jų istorijoje konkursas „Metų automobilis 2015“, kuriame dalyvauja 30 naujausių, mūsų šalį ką tik pasiekusių keturračių, išskirtinis daugeliu atžvilgių.
Jame debiutuoja ne tik nauji automobilių modeliai, bet ir naujos markės.
Pirmą kartą lietuviškuosiuose geriausiojo rinkimuose dalyvauja daugelio svajonių markė arba „Porsche Macan“ automobilis, kurio debiutą išskirtine švente rinkimuose pasistengė padaryti oficialus gamintojo atstovas Lietuvoje – UAB „Prime Auto“.
„Džiaugiamės galimybe įeiti į istoriją pristatydami pirmąjį „Porsche“ modelį Lietuvos metų automobilio rinkimuose. Nors dirbame dar tik nepilni metai, galime drąsiai tvirtinti, jog „Porsche“ paklausa didelė, – renginio pradžiai skirtoje spaudos konferencijoje kalbėjo „Porsche“ atstovybės Lietuvoje vadovas Jonas Jokštys. – Iš mūsų salono į Lietuvos kelius jau išvažiavo 16 „Macan“ automobilių, o nemažai šio modelio pirkėjų dar laukia užsakyto pirkinio raktelių. Tikime, kad „Porsche“ debiutą lydės sėkmė ir populiariausiame šalies automobilių konkurse.“
Rimtas „Porsche“ atstovų ambicijas šalies rinkoje liudija ir kitąmet jų planuojamos atšvęsti įkurtuvės naujajame salone šalies sostinėje.
Kol vertinimo komisijos nariai dar tik rengiasi detalesnei mažojo „Cayenne“ broliuko patikrai bandymų stovykloje, kuri po savaitės prasidės Druskininkuose, šalies gyventojai „Porsche Macan“ jau pastebėjo ir negaili jam savo simpatijų „Tautos automobilio 2015“ rinkimuose.
Šiemet lietuviškųjų konkursų istorijoje įrašyta dar viena eilutė, liudijanti ir „Cadillac“ automobilių markės debiutą.
„Šios garsios markės kelias į Lietuvą nebuvo lengvas, tačiau vasarą oficialus KIA atstovas Lietuvoje, UAB „Kia Auto“, pasirašė prekybos ir techninio aptarnavimo sutartis su prestižinių amerikietiškų „Cadillac“ automobilių importuotoju Europoje, bendrove „IFS Europe BV“ ir tapo pirmuoju ir vieninteliu šių išskirtinių automobilių atstovu Lietuvoje, – džiaugėsi įmonės vadovas Gintaras Kaukėnas. – Nors oficialus „Cadillac“ salono atidarymas planuojamas artimiausiu metu, patvirtinus naują „Cadillac CI“ standartą, Lietuvos rinkoje, o kartu ir „Metų automobilio 2015“ konkurse, jau debiutavo pirmasis „Cadillac CTS.“
Tad netrukus ir „Cadillac Vilnius“ Lietuvos pirkėjams pasiūlys dabar Europos rinkoje savo vietą jau spėjusius užsikariauti keturis „Cadillac“ automobilių modelius: sedanus ATS ir CTS, SUV klasės visureigį SRX, bei „Cadillac“ pasididžiavimą – prabangųjį visureigį „Escalade“, kuris, kaip sakė G. Kaukėnas, Lietuvos rinką pasieks vėliausiai. Mat jo gamyba pradedama tik dabar, o naujasis „Escalade“ bus komplektuojamas su V8 6,2 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu ir visų varomųjų ratų transmisija ir, kaip ir kiti „Cadillac“ modeliai, bus aprūpintas pažangiausiomis technologijomis, tokiomis kaip greičiausiai pasaulyje reaguojančia pakabos sistema „Magnetic Ride Control“, „skaitančia“ kelio nelygumus kiekvieną milisekundę, LED tolimųjų šviesų žibintais ir kt.
Šį monstrą ko gero pamatysime tik kitų metų konkurse, o dabar Lietuvoje jau debiutavusios naujos markės atstovas, „Cadillac CTS“ modelis, ne tik konkurso vertinimo komisijos narių nuomone taps rimtu konkurentu pripažintiems premium segmento lyderiams – „Audi A6“, E klasės „Mercedes-Benz“, penktos serijos BMW ir kitiems.
Konkurso spaudos centras – Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“ tel. 8 612 93662