Šeštadienį Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodrome ramu nebuvo – čia dėl teisės kovoti konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2020“ finale kovojo kelios dešimtys pretendentų į šį garbingą titulą.
Tradiciškai kiekvienas konkurso etapas prasideda nuo teorinių užduočių. Jų metu bandantiems įrodyti, kad yra geriausi vairuotojai, reikia įveikti ne vieną galvosūkį. Ir nors konkursą organizuojantis Lietuvos žurnalistų autoklubas iš anksto perspėjo konkurso dalyvius, kad lengviausiai testas seksis tiems, kurie pasidomės automobilių naujienomis, šalies automobilių rinka, pagrindinių partnerių – „Autoaibė“, „Škoda“, „Regitra“ – veikla ir istorija, deja, sėkmės pritrūko ne vienam.
Pavyzdžiui, ne vienas suklydo bandydamas prisiminti, kurio modelio šiuo metu „Škoda“ nebegamina, arba kuris iš dabar gaminamų naujų „Škoda“ modelių yra ekonomiškiausias. Teko prisiminti ir koks maksimalus leistinas greitis keliuose balandžio 1–ąją, kaip vežti kėdutėse vaikus teisingai, kiek greičiausiai gali važiuoti elektrinis paspirtukas, kurio dar nereikia užregistruoti ir pan.
Įveikusių testą ir padariusių mažiausiai klaidų laukė praktinės užduotys. Šįkart teko išnaudoti ir Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodromo slidžias dangas, pastatyti automobilį teisingais į tam skirtas vietas ir tą padaryti kuo greičiau.
Įvertinus visus rezultatus, paaiškėjo, kad į konkurso finalą šiemet keliauja šie dalyviai:
- Kęstutis Pukas
- Benediktas Bočkus
- Tomas Kuprys
- Tomas Benetis
- Kęstutis Taškūnas
- Virginijus Bakanas
- Donatas Urbelis
- Justas Čeknys
- Tomas Janauskas
- Olga Židovlenkova
„Geriausio Lietuvos vairuotojo 2020“ finalas laukia sekmadienį, rugsėjo 13–ąją, Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodrome.