Press Rally

Press Rally 2025 papildomi nuostatai

Nuostatų PDF failas atsisiųsti (spausti čia).

Supplementary regulations PDF to download (press here).

 

TARPTAUTINIS „PRESS RALIS 2025“

PAPILDOMI NUOSTATAI

I. PROGRAMA

Paraiškų priėmimo pradžia

Nuo 2025 m. kovo 17 d., pressauto.lt/registracija/

Paraiškų priėmimo pabaiga

2025 m. balandžio 1 d. 17.00

Teikusių paraiškas dalyvių sąrašo publikavimas

Dalyvių sąrašas skelbiamas nuo 2025 m. balandžio 15 d. 10.00 pressauto.lt

Starto tvarkos paskelbimas

1-o rato: 2025 m. gegužės 30 d. 8.40 pressauto.lt ir Sportity.

2-o rato: 2025 m. gegužės 30 d. 22.30 pressauto.lt ir Sportity.

Administracinė ir techninė komisija

2025 m. gegužės 29 d. 18.00-20.00 val. Širvintų sporto centre, adresas: Kalnalaukio g. 41, Širvintos

2025 m. gegužės 30 d. 7.00-8.30 val. Širvintų kultūros centre, adresas: I. Šeiniaus g. 4, Širvintos.

Rikiavimo ir priešstartinė zona

2025 m. gegužės 30 d. bus vykdoma rikiavimo ir priešstartinė zona, esančios Vilniaus g. ir I. Šeiniaus g.,

Širvintose. Visi dalyviai, pagal 2025 m. gegužės 29 d. paskelbtą varžybų vadovo komunikaciją, turi

atvykti į savo grupės nurodytą laiką rikiavimui į priešstartinę zoną.2

Susipažinimas su trasa

Susipažinti su trasa leidžiama tik pėsčiomis. Susipažinti su trasa važiuojant automobiliu draudžiama.

Dalyviams, pažeidusiems šį reikalavimą, nebus leidžiama startuoti ralyje arba bus skiriama bauda,

nurodyta šių nuostatų 12.1 p.

Dalyvių instruktažas

Dalyvių instruktažo video bus paskelbtas 2025 m. gegužės 29 d. 18.00 val., prasidėjus administracinei

komisijai.

Ralio startas

Ralio startas – 2025 m. gegužės 30 d. 09.00, vieta: Širvintų centrinėje aikštėje

Ralio finišas

Ralio finišas – 2025 m. gegužės 31 d 16.00, vieta: RHR (Royal Horse Resort)

Rezultatų publikavimas

Preliminarūs ralio rezultatai skelbiami 2025 m. gegužės 31 d. 19.30 RHR (Royal Horse Resort)

Oficialių rezultatų paskelbimas

Oficialūs ralio rezultatai skelbiami 2025 m. gegužės 31 d. 20.00 RHR (Royal Horse Resort)

Varžybų uždarymas 2025 m. gegužės 31 d. 20.00 RHR (Royal Horse Resort)

Oficiali varžybų lenta ir Ralio štabas

Oficiali nuotolinė varžybų lenta www.pressauto.lt ir Sportity programėle (slaptažodis – PR2025).

Vieta

RHR (Royal Horse Resort) Balkasodžio k, Šilelio g. 2, Alytaus raj.

Data

2025 m. gegužės 30 d. 18.30–22.00

2025 m. gegužės 31 d. 8.30–20.00

Kontaktai

Varžybų vadovas Darius Šileikis, tel. nr. : +370 624 23838,

Vyr. sekretorė Rasa Jakienė, tel.nr. +370 686 85146

II. ORGANIZACIJA3

2.1. Ralio pavadinimas – Tarptautinis „Press ralis 2025“

.

2.2 Ralio organizatorius – Lietuvos žurnalistų autoklubas, Paukščių tako g. 53, Didžioji Riešė, Vilniaus

r., tel. +370 659 11 055.

2.3. Organizacinis komitetas:

Valdas Valiukevičius – Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas, organizacinio komiteto pirmininkas

Vitoldas Milius – pirmininko pavaduotojas, tel. +370 659 00 555

Roma Balienė – pirmininko pavaduotoja, tel. +370 698 82 739

Paulius Sviklas – komunikacijos vadovas, tel. +370 686 23 221

2.4. Oficialūs ralio asmenys:

Varžybų komisaras – Arnas Paliukėnas

Varžybų vadovas – Darius Šileikis, tel. +370 624 23 838

Varžybų direktorius – Valdas Valiukevičius, tel. +370 659 11 055

Varžybų direktoriaus pavaduotojas – Vitoldas Milius, tel. +370 659 00 555

Varžybų direktoriaus pavaduotoja – Roma Balienė, tel. +370 698 82 739

Varžybų vyr. sekretorė – Rasa Jakienė, tel. +370 686 85 146

Varžybų partneris – Andrejus Savčenko tel. +370 600 28 392

2.5. Oficialių asmenų apranga:

2.5.1. Kontrolės postų vyresniųjų teisėjų – mėlyna liemenė ir asmens tapatybės kortelė.

2.5.2. Kontrolės postų teisėjų – salotinė arba oranžinė liemenė ir asmens tapatybės kortelė.

2.5.3. Saugumo teisėjų – raudona liemenė ir asmens tapatybės kortelė.

III. BENDROSIOS SĄLYGOS

3.1. Tai oficialios automobilių mėgėjų ralio varžybos, vykstančios Lietuvos keliais, įtrauktos į Lietuvos

žurnalistų autoklubo ir Lietuvos automobilių sporto renginių sąrašą.

3.2. Varžybos rengiamos vadovaujantis:

– Lietuvos automobilių sporto kodeksu;

– 2025 m. Lietuvos automobilių ralio taisyklėmis;

– šiais papildomais nuostatais ir priedais;

– Lietuvos Respublikos kelių eismo taisyklėmis.4

IV. RALIO SPECIFIKACIJA

4.1. Bendras trasos ilgis Specialių ruožų skaičius Bendras specialių ruožų ilgis apie 450 km (gali būti tikslinama).

20 (gali būti tikslinama).

60 km (gali būti tikslinama).

Ratų skaičius 2.

Sekcijų skaičius 4.

Specialių ruožų danga asfaltas.

4.2. Papildomos rungtys: slalomas, specialūs ruožai uždarose trasose.

4.3. Trasoje gali būti slaptų kontrolės punktų.

V. AUTOMOBILIAI IR PADANGOS

5.1. Varžybose leidžiama dalyvauti su standartiniais gamykliniais ar sportiniais automobiliais (techniškai

tvarkingais, turinčiais transporto priemonės savininkų civilinės atsakomybės draudimą ir galiojančią

techninę apžiūrą).

5.2. Automobiliai skirstomi į šias grupes:

5.2.1. Classic automobilių grupė. Tai automobiliai, pagaminti iki 1993 metų sausio 1 dienos.

5.2.2. Elektrinių (EV) automobilių grupė, kurios trasa gali skirtis nuo visų kitų.

5.2.3. Sport grupė, kurioje gali varžytis ne žurnalistai. Automobiliai skirstomi į klases pagal punktą 5.3.

Didžiausias grupės dalyvių skaičius – 50 ekipažų.

5.2.4. Press grupė. Ekipažo vairuotojas privalo būti žurnalistas ir pateikti tai įrodančius dokumentus.

5.3. Sport ir Press grupių automobiliai skirstomi į klases:

I klasė – iki 2 000 cm³;

II klasė – iki 3 000 cm3;

III klasė – iki 4 000 cm³;

IV klasė – daugiau kaip 4 000 cm³.

Turbodyzeliniai automobiliai įtraukiami į kitas klases pagal darbinį tūrį, netaikant koeficiento.

Benzininiams automobiliams su turbokompresoriumi taikomas 1,7 koeficientas.

5.4. Elektriniai (EV) automobiliai skirstomi į šias klases: iki 160 KW, iki 250 KW ir daugiau nei 250

KW.

5.5. Klasikiniai automobiliai varžosi tose pačiose trasose, kaip ir visi kiti.

5.6. Klasėje esant mažiau nei 4 automobiliams, varžybų komisaro sprendimu, jie įtraukiami į aukštesnę

klasę arba varžosi tik bendroje įskaitoje. Klasikinių automobilių grupėje ši nuostata netaikoma.5

5.7. Dalyviai gali registruotis tik vienoje klasėje.

5.8. Leidžiama naudoti tik sertifikuotas kelionines padangas, skirtas naudoti Europos keliuose vasaros

sezono metu (ant padangų turi būti ženklas E su šalies homologacijos kodu).

VI. REGISTRACIJA

6.1. Galutinė paraiškų priėmimo pabaigos data – 2025 m. balandžio 1 d. 17.00.

6.2. Organizatoriai neregistruoja ekipažo, jeigu, jų nuomone, ekipažo meistriškumas arba automobilio

tinkamumas neatitinka ralio lygmens. Organizatoriai pasilieka teisę nekomentuoti atsisakymo priežasčių.

VII. ADMINISTRACINĖ IR TECHNINĖ PARAIŠKOS KOMISIJA

7.1. Komandinės paraiškos teikiamos iki 2025 m. gegužės 29 d. 18 val.

7.2. Dalyvių skaičius ribojamas iki 85 ekipažų. Atskiru organizatorių sprendimu šis skaičius gali būti

keičiamas.

7.3. Dalyvauti ralio „Press Rally 2025“ įskaitoje gali visi sportinininkai, turinys LASF arba kitos šalies

ASF išduotą metinę tarptautines, A, AJ, B, arba C kategorijos vairuotojo licenciją ar LASF vienkartinę

C kategorijos licenciją, galiojančią tik varžybų dieną (bus išduodama Administracinės komisijos metu).

7.4. Dalyviai privalo atvykti į administracinę komisiją jiems nustatytu laiku (neatvykus nustatytu laiku,

skiriama 10 eurų bauda už kiekvieną pavėluotą minutę).

7.5. Administracinė komisija dirba 2025 m. gegužės 29 d. 18.00–20.00 ir gegužės 30 d. 7.00–8.30

7.6. Dokumentų patikrinimo metu ekipažo atstovas arba narys privalo atvykti asmeniškai ir pateikti

registracijai reikalingus galiojančius dokumentus, jei jie nebuvo pateikti elektroninės paraiškos pildymo

metu:

– žurnalisto galiojantį pažymėjimą („Press“ grupėje pirmiesiems vairuotojams);

– vairuotojo pažymėjimą (išskyrus antruosius vairuotojus, kuriems varžybų komisaro sprendimu

gali būti padaryta išimtis).

7.7. Dokumentų patikrinimo metu ekipažo atstovui arba vienam iš narių išduodami startiniai numeriai,

privalomos organizatoriaus reklamos ir ralio lipdukų komplektas bei kt. dokumentai.

7.8. Techninė komisija dirba 2025 m. gegužės 29 d. 18.00–20.00 Širvintų sporto centre ir gegužės 30

dieną 7.00–8.30 Širvintų kultūros centre.

7.8.1 Techninio patikrinimo prieš startą metu ekipažo nariai arba komandos atstovai privalo pateikti šiuos

galiojančius dokumentus, jei jie nebuvo pateikti elektroninės paraiškos pildymo metu:

– transporto priemonės valdytojo civilinės atsakomybės privalomojo draudimo polisą arba „žalią

kortą“;

– transporto priemonės registracijos liudijimą;6

– privalomosios techninės apžiūros atlikimą patvirtinantį dokumentą.

7.9. Startinius numerius ir privalomą ralio reklamą, išduodamus administracinės komisijos metu,

ekipažas privalo užklijuoti ant automobilio iki techninio patikrinimo prieš startą.

7.10. Techninio patikrinimo prieš startą metu bus atliekamas ekipažo apsauginių šalmų, gesintuvų,

pirmosios pagalbos vaistinėlės ir kitos ekipuotės tikrinimas. Pakartotinis patikrinimas gali būti atliktas

zonoje, esančioje prieš startą, ir varžybų trasoje.

7.11. Po techninio patikrinimo prieš startą nebus jokio uždaro parko.

VIII. STARTO MOKESČIAI IR DRAUDIMAS

8.1. Ekipažo starto mokestis dalyvauti tarptautiniame „Press ralyje 2025“

– 600 Eur su PVM. „Press“

įskaitos dalyviams taikoma nuolaida. Apie ekipažo galimybę startuoti „Press“ įskaitoje sprendžia

Lietuvos žurnalistų autoklubo valdyba. Dalyvis informuojamas jo nurodytu el. paštu.

Už kiekvieną papildomą ekipažo svečią mokamas 200 Eur su PVM mokestis – tai jam suteikia teisę į

nakvynę ir maitinimą. Papildomi ekipažo svečiai priimami tik gavus organizacinio komiteto

pirmininko leidimą.

8.2. Komandinis startinis mokestis – 50 Eur su PVM.

8.3. Jeigu ekipažas, sumokėjęs startinį mokestį, dėl pateisinamos priežasties (pateikus atitinkamus

dokumentus) negali dalyvauti varžybose, jam grąžinama 50 proc. startinio mokesčio.

8.4. Startinis mokestis mokamas Lietuvos žurnalistų autoklubui. Įmonės kodas 191917682,

atsiskaitomoji sąskaita LT94 7300 0100 8399 2022, AB bankas „Swedbank“

.

8.5. Kiekvienas dalyvis privalo turėti galiojantį transporto priemonės valdytojo civilinės atsakomybės

privalomojo draudimo polisą arba „žalią kortą“. Varžybų organizatorius neatsako už ralio dalyvių

padarytą žalą tretiesiems asmenims.

IX. REKLAMA

9.1. Lietuvos žurnalistų autoklubo pateikta reklama kartu su reklaminiais lipdukais ir jų išdėstymu yra

privaloma dalyviui – jos atsisakyti negalima. Bet kokia dalyvio reklama leidžiama gavus raštišką

organizatoriaus sutikimą.

9.2. Dalyvis gali atsisakyti privalomos reklamos, sumokėjęs 600 Eur su PVM mokestį.

9.3. Organizatorius kiekvienam ekipažui reikiamą kiekį reklamos lipdukų duoda administracinio

tikrinimo metu.

9.4. Ekipažas, pametęs organizatoriaus lipduką su startiniu numeriu, pašalinamas iš varžybų.7

X. PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI

10.1. Jeigu ralio metu šalyje galioja karantinas, susirinkimai ir dalyvių bendravimas vyksta pagal

karantino taisykles, naudojant specialias ryšio priemones, virtualias registracijas, kaukes ir t. t. Apie ralio

metu būsimą padėtį dalyviai bus informuoti papildomame biuletenyje.

10.2. Dalyvaudami specialiose rungtyse (išskyrus tikslaus važiavimo rungtis) abu ekipažo nariai privalo

segėti saugos diržus ir dėvėti apsauginį šalmą, skirtą automobilių sportui.

10.3.Visi ekipažo nusižengimai varžybų metu registruojami ekipažo laiko kortelėje ir teisėjų

protokoluose.

10.4. Visi nusižengimai publikuojami oficialioje elektroninėje varžybų lentoje Sportity ir rezultatų

atvaizdavimo platformoje www.pressauto.lt. Organizatoriaus ir policijos pareigūnų sprendimai dėl Kelių

eismo taisyklių pažeidimų varžybų metu yra neskundžiami ir protestai nepriimami.

10.5. Ekipažui, varžybų metu pažeidusiam Kelių eismo taisykles, varžybų komisaro sprendimu skiriama

30–100 Eur bauda.

XI. VARŽYBŲ EIGA

11.1 Viso ralio metu oficialiu laikomas Rytų Europos vasaros laikas (CET +2, UTC +3). Starto tvarką

nustato organizatorius. Pirmo rato starto tvarkos paskelbimas: 2025 m. gegužės 30 d. 8.40 pressauto.lt

Antro rato starto tvarkos paskelbimas: 2025 m. gegužės 30 d. 22.30 pressauto.lt

11.2. Organizatoriaus nustatyta starto tvarka išsaugoma, kol apvažiuojamas pirmas ratas.

11.3. Antro rato starto tvarka nustatoma pagal pirmajame rate pasiektus rezultatus specialiose rungtyse,

neskaičiuojant kelio sektorių baudų.

11.4. Pravažiavimas tarp LK laisvas. Išskyrus atvejus, kai tarp skirtingų LK vykdoma tikslaus važiavimo

rungtis.

11.5. Trasoje gali būti įrengti slapti KP, kurie pravažiuojami be sustojimo.

11.6. Starto procedūra, jei atliekama elektronine aparatūra:

11.6.1. Automobiliui su abiem ekipažo nariais privažiavus starto liniją, teisėjas laiko kortelėje įrašo

faktinį starto laiką (valandas ir minutes);

11.6.2. Likus 30 sek. iki starto, ekipažui atiduodama laiko kortelė. Elektroninis laikrodis rodo valandas,

minutes ir sekundes;

11.6.3. Likus 5 sek. iki starto elektroniniame laikrodyje paeiliui kas sekundę įsižiebia 5 raudonos spalvos

lempos;8

11.6.4. Išsijungus raudonos spalvos lempoms, ekipažas privalo startuoti;

11.6.5. Už 20–30 m yra šviesoforas, rodantis priešlaikinį startą (judėjimo pradžia iki leidžiamo šviesoforo

ar teisėjo signalo). Ekipažui stovint prie starto linijos, šiame šviesofore šviečia raudona šviesa;

11.6.6. Iki starto likus 5 sek., šiame šviesofore įsižiebia geltona šviesa. Ekipažui startavus tinkamai,

įsižiebia žalia šviesa ir šviečia 20 sek., esant priešlaikiniam startui – 20 sek. šviečia geltona šviesa;

11.6.7. Bet kuriuo atveju po 20 sek. vėl įsižiebia raudona šviesa.

11.7 Starto procedūra, jei atliekama starto teisėjo:

11.7.1. Automobiliui su abiem ekipažo nariais privažiavus starto liniją, teisėjas laiko kortelėje įrašo

faktinį starto laiką (valandas ir minutes);

11.7.2. Likus 30 sek. iki starto ekipažui grąžinama laiko kortelė;

11.7.3. Garsiai balsu pradedama likusių sekundžių iki starto atskaitą: „30–15–10“;

11.7.4. Likus 5 sek. garsiai balsu pradedama likusių sekundžių atskaita: „5–4–3–2–1“. Ekipažui rodomas

starto laikrodis;

11.7.5. Leidimas startuoti duodamas pakėlus ranką su starto laikrodžiu arba vėliavos mostu į viršų, jei

laikas trasoje chronometruojamas.

11.8. Visų varžybų metu automobilių servisas ir degalų papildymas neribojamas.

11.9. Kiekviename automobilyje turi būti raudono trikampio avarinis ženklas, kuris, automobiliui

sustojus specialiajame ruože, bet kurio ekipažo nario privalo būti pastatytas gerai matomoje vietoje, ne

mažiau kaip 50 m iki sustojusio automobilio, norint kitus dalyvius įspėti apie kliūtį. Nepaisant šio

reikalavimo, varžybų komisaras ekipažui skirs piniginę baudą.

11.10. Specialiajame ruože įvykus avarijai, jei nereikalinga skubi medicininė pagalba, rodomas žalias

ženklas OK, esantis kelio knygoje, priešingu atveju rodomas ženklas SOS – raudonas kryžius. Ženklas

rodomas ne mažiau kaip trims iš paskos važiuojantiems ekipažams. Nepaisant šio reikalavimo, varžybų

komisaras ekipažui skirs piniginę baudą.

11.11. Pasitraukę iš varžybų ekipažai privalo informuoti varžybų vadovą tel. +370 624 23 838.

XII. BAUDOS

12.1. Gali būti skirtos visos baudos, vadovaujantis 2025 m. Lietuvos automobilių sporto kodeksu, 2025

m. Lietuvos automobilių ralio taisyklėmis T-2025, jų priedais ir šiais Papildomais nuostatais.

12.2. Skiriamos baudos:

vėlavimas į LK – 10 sek. už kiekvieną minutę;

skubėjimas į LK – 60 sek. už kiekvieną minutę;

neatvykimas į LK iki darbo pabaigos arba vėlavimas daugiau nei 15 min. – 5 min.9

GR neįveikimas – realus blogiausias laikas klasėje +7 min.

priešlaikinis startas – 10 sek. už pirmą kartą, 60 sek. už kiekvieną kitą kartą;

„bazės“ nevykdymas – 10 sek. (piktybinis „bazės“ nevykdymas baudžiamas varžybų komisaro

sprendimu);

nuverstas ar iš vietos paslinktas signalinis kūgelis – 5 sek.;

už važiavimą ne pagal schemą ar trasą specialiojoje rungtyje baudžiama taip: realus blogiausias

laikas klasėje +30 sek.;

už nukrypimą nuo laiko normos tikslaus važiavimo rungtyse – 0,1 sek. už 1 sek. nukrypimo.

Nukrypimui nuo laiko normos taikoma tolerancija – +/–2 sek.

nedalyvavimas spaudos konferencijose – 100 Eur piniginė bauda.

12.3. Treniruotės automobiliais prieš lenktynes specialiųjų ruožų vietose – draudžiamos. Už šį pažeidimą

– 300 Eur + PVM bauda arba nebus leidžiama startuoti ralyje.

12.4. Jeigu varžybų teisėjai, organizatoriai arba policininkai nustato, kad vienas iš ekipažo narių yra

vartojęs alkoholio ir jo koncentracija ralio dalyvio kraujyje didesnė nei 0,00 promilės, organizatoriai taiko

tokias sankcijas: šalinimas iš varžybų su galima diskvalifikacija kitų metų varžyboms. Tokios pat

sankcijos taikomos, jeigu ralio dalyvis yra apsvaigęs nuo narkotinių medžiagų. Šalinimas iš varžybų gali

būti taikomas ir kitais atvejais, pavyzdžiui, šiurkštus Kelių eismo taisyklių pažeidimas.

12.5. Uždarose trasose esančių kerbų apžergimas automobiliu, kai vienos pusės automobilio ratai yra ant

asfalto, kitos automobilio pusės ratai ant žolės ar kito grunto – 30 sek. bauda.

XIII. PROTESTAI

Protestai teikiami varžybų vadovui. Jei varžybų vadovo laikinai nėra, protestas įteikiamas vyr.

sekretoriui. Protestas teikiamas kartu su protesto pateikėjo piniginiu 100 Eur su PVM mokesčiu, kuris

negrąžinamas, jei protestas netenkinamas.

XIV. REZULTATŲ NUSTATYMAS

14.1. Tarptautinio „Press ralio 2025“ rezultatai nustatomi sudedant laikus, pasiektus specialiuosiuose

ruožuose, baudų laiką, gautą kelio sektoriuose, ir kitus baudų laikus, gautus varžybų metu.

14.2. Ekipažams pasiekus vienodą laiką ralyje, aukštesnė vieta skiriama pasiekusiajam geresnį rezultatą

paskutiniame ruože. Jei ir čia rezultatai vienodi – vertinamas priešpaskutinis ruožas ir t. t.

14.3. Taškai kiekvienoje klasėje suteikiami pagal startavusių ekipažų skaičių klasėje, pridedant prizinius

taškus (I vieta – 6 taškai; II vieta – 3 taškai; III vieta – 1 taškas).10

Pvz.: jei startavo 10 ekipažų klasėje: jei startavo 7 ekipažai klasėje:

1 vieta – 10 taškų + 6 (PT) 1 vieta – 7 taškai + 6 (PT)

2 vieta – 9 taškai + 3 (PT) 2 vieta – 6 taškai + 3 (PT)

3 vieta – 8 taškai + 1 (PT) 3 vieta – 5 taškai + 1 (PT)

4 vieta – 7 taškai ir t. t. 4 vieta – 4 taškai ir t. t.

14.4. Komandos nugalėtojos nustatomos sudėjus 2 geriausių ekipažų gautus taškus automobilių klasėse.

14.5. Komandoms, surinkusioms vienodai taškų, jų užimtos vietos nustatomos sumuojant 2 geriausių

ekipažų laikus.

14.6. Komandos ekipažų skaičius neribojamas.

XV. APDOVANOJIMAS

15.1. Tarptautinio „Press ralio 2025“ nugalėtojai ir prizininkai klasėse apdovanojami prizais.

15.2. Komandos nugalėtojos apdovanojamos prizais.

15.3. Atskirai apdovanojami geriausius rezultatus pasiekę moterų ekipažai.

15.4. Specialiais prizais gali būti apdovanojami papildomų rungčių nugalėtojai.

15.5. Ekipažų prizininkų nedalyvavimas apdovanojimo ceremonijoje baudžiamas 100 Eur bauda, taip pat

netenkama teisės į prizus.

XVI. APDOVANOJIMO VIETA

Ralio nugalėtojai ir prizininkai apdovanojami 2025 m. gegužės 31 d. 21.00, varžybų uždarymo vietoje,

ralio bazėje, RHR (Royal Horse Resort) Balkasodžio k, Šilelio g. 2, Alytaus raj.

XVII. DRAUDIMAS

17.1. ORGANIZATORIAUS DRAUDIMAS

Organizatoriaus civilinės atsakomybės draudimas. Organizatorius apdraudžia varžybų dalyvius civilinės

atsakomybės draudimu, kuris galioja, jiems važiuojant greičio ruožuose nuo starto iki finišo, arba iki

ekipažo pasitraukimo ar pašalinimo iš varžybų momento. Organizatorius sudarė draudimo sutartį, kuri

dengia Organizatoriaus civilinę atsakomybę tretiesiems asmenims varžybų metu iki 20 000 EUR.

Civilinė, administracinė ir baudžiamoji atsakomybė varžybų metu tenka tiesioginiam kaltininkui.

Žala tretiesiems asmenims. Draudimo sutarties dalis dengia žalą padarytą tretiesiems asmenims, tačiau

vairuotojų tarpusavyje padaryta žala draudimo sutartimi nedengiama.

17.2. VAIRUOTOJŲ DRAUDIMAS

Visi I-ieji bei II-ieji turi pasirūpinti asmens draudimais, kurie galiotų automobilių sporto treniruočių ir11

varžybų metu. Minimali draudžiama suma 3000 EUR (Dėl draudimo galima kreiptis į savo draudimo

bendroves arba el.paštu lasf@lasf.lt ne veliau iki 2025 m. gegužės 26 d). Galiojantį draudimo polisą

ekipažas privalo pateikti administracinės komisijos metu. Visi ekipažai administracinio tikrinimo metu

privalo turėti galiojantį automobilių civilinės atsakomybės draudimą arba tarptautinę „žaliąją kortelę“.

Pasirašydami dalyvio paraiškos formą, dalyviai ar pareiškėjai atsisako bet kokios teisės į kompensacijas

dėl įvykusio incidento. Atsisakymas yra nukreiptas į FIA, LASF ir organizatorių, oficialius asmenis bei

kitus pareiškėjus ir/ar vairuotojus.

I-ieji bei II-ieji vairuotojai iš nepriklausančių ES šalių privalo turėti galiojantį kelionės draudimą su

laisvalaikio sporto rizika.

17.3. PRANEŠIMAS APIE PADARYTĄ ŽALĄ

Ekipažai privalo pranešti organizatoriui apie bet kokią jų automobilių padarytą žalą trasoje vėliausiai iki

varžybų dienos pabaigos. Šios pareigos ignoravimas gali būti baudžiamas 200 EUR bauda.

17.4. DRAUDIMO SUTARTIES IŠIMTYS

Pagal draudimo sutartį serviso ir kiti pagalbiniai automobiliai su organizatoriaus išduotais lipdukais nėra

draudžiami (išskyrus organizatoriaus apdraustus automobilius) ir visada važiuoja sava rizika.

17.5. ŽALOS DENGIMO IŠIMTYS

Organizatorius neatsako už jokias dalyvio elgesio pasekmes (padarytą žalą), kurios įvyko nesilaikant

ralio taisyklių, reglamento, šių papildomų nuostatų ar Lietuvos Respublikos teisės aktų.

Back to top button