Matas Buzelis: „Press Rally“ – laukiamiausias metų renginys kiekvienam benzingalviui“

Trisdešimtąjį kartą organizuojamame jubiliejiniame „Press Rally“ dalyvių sąraše – daugybė automobilių entuziastų, tarp jų ir gerai žinomas automobilių rinkos specialistas, „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis. Jam „Press Rally“ – ne tik lenktynės, bet ir automobilių kultūros bei bendraminčių susitikimo vieta, kurios jis kasmet nekantriai laukia.
Lenktynių ruožai, kurių neįmanoma pamiršti
Matas neslepia – per visą jo lenktynių istoriją keli greičio ruožai jam paliko ypač stiprų įspūdį:
„Vienas įspūdingiausių ruožų buvo Latvijoje, apie 2018–2019 metus, kai važiavome apleistame oro uoste. Didžiulis greitis, idealiai suplanuota trasa ir neužmirštamos emocijos – tiesiog fantastika“, – pasakoja jis.
Dar vienas įsimintinas ruožas – Vilkyčių autokroso trasa, nors ir paliko šiek tiek nusivylimo:
„Trasa buvo aukščiausio lygio, bet labai apmaudu – pamiršau įjungti filmavimo kamerą, tad neįamžinau savo pasirodymo! Nepaisant to, važiavimas žvyru buvo nepakartojamas.“
Matas šypsosi prisiminęs kuriozinę situaciją Klaipėdos autodrome:
„Kartą išlėkėme iš trasos, bet su žiūrovų pagalba grįžome atgal. Vietoj to, kad pripažinčiau trasos neįvykdymą, nusprendžiau ją įveikti iki galo. Rezultatas – finišavome maždaug dviem minutėmis vėliau, nei būtume gavę diskvalifikaciją. Buvo linksma ir labai pamokanti patirtis!“
Ritualas – automobilio tobulinimas paskutinę minutę
Prieš startą daugelis turi savų ritualų. Mato ritualas – kiek neįprastas:
„Jei automobilio tobulinimą galima vadinti ritualu, tai būtent tai ir yra mano kasmetinis „Press Rally“ ritualas. Visada žinau, kada vyks renginys, bet pasiruošti automobiliui laiku tiesiog nespėju“, – juokiasi jis.
Mato pasirinktas automobilis – išskirtinis „Toyota MR2 Roadster“:
„Apibūdinčiau trumpai: (beveik) geriausia „Toyota“ važiuoklė su (beveik) geriausiu „Honda“ varikliu. Man automobilis turi būti ne tik greitas – jis privalo įtraukti ir groti taip, kaip geriausias orkestras“, – sako Matas.
Svajonių automobilis – mechanikos šedevrai
Paklaustas, kokiu automobiliu norėtų startuoti, jei neturėtų jokių apribojimų, Matas renkasi klasikinius mechaninius modelius:
„Tai būtų maksimaliai modifikuotas pirmos kartos „Lotus Elise S1“ arba legendinė „Toyota Corolla AE86“. Mechaninė technika man be konkurencijos – emocinis ryšys svarbesnis už rezultatą.“
Patikimas šturmanas ir linksma kompanija
Matas neieško naujo šturmano – jis jau turi idealų tandemą:
„Mano šturmanas – Mantas. Su juo puikiai susikalbame, jis visuose „Press Rally“ skaito kelio knygą. Tikrai jo nekeisčiau – tai patikrinta ir puikiai veikianti komanda.“
Press Rally 30-metis – išskirtinė emocija
Jubiliejinės varžybos Mato gyvenime užima ypatingą vietą:
„Nors neturiu tokios patirties kaip ralio veteranai, man „Press Rally“ – laukiamiausias metų renginys. Čia sutinku daugybę bendraminčių, o trasos suteikia nepakartojamų emocijų. Jubiliejus – proga visa tai patirti dar kartą, maksimaliai.“
Ką pasakyti močiutei apie ralį?
„Jeigu močiutė paklaustų, ką veiksiu gegužės 30–31 dienomis, sakyčiau, kad saugiai važiuosime su draugais. Greičio tikrai neviršysime, bus visiškai nepavojinga!“ – juokiasi Matas.
Mato dalyvavimo priežastis – paprasta:
„Press Rally“ – kelios autosporto disciplinos viename renginyje, leidžiančios patirti daug emocijų su nedidele rizika. Puikūs greičio ruožai, nuostabūs žmonės ir daug įveiktų kilometrų – nieko geriau ir būti negali.“
Gegužės paskutinį savaitgalį Matas Buzelis vėl startuos – ne dėl titulų, o dėl puikių emocijų, smagių akimirkų ir nepamirštamų lenktynių nuotykių.



