CFMOTO 800MT – 6 balai
Tiesiog turėjau galimybę šį modelį išbandyti kurkas daugiau nei rinkimų metu. Esu juo nuvažiavęs nuo Lietuvos iki Indijos piečiausio taško 2022 rudenį. Šią žiemą ekstremaliom sąlygom į šiauriausią europos tašką Nordkapp.
800MT yra ypač patogus ilgoje kelionėje ir nekaprizingas. Vikrus,ekonomiškas ir patikimas, su „austriška širdimi“ (KTM variklis).
Tikrinu jau per 20000 km.
Ducati Multistrada V4S – 5 balai
Esu šališkas ilgoms kelionėms (adventure ir touring), o balų tik 25. Taigi V4S yra veik idealus keliauti: supergalingas, supersaugus, superpatogus. Viskas puiku, kol važiuojame asfaltu. Teoriškai sukti į žvyrkelį galima, o praktiškai nedrįsau (padangos netinkamos). Bet, mano manymu, V4S „nori važiuoti tik asfaltu“ ir lai tai daro. Nors ir turi fanų, kurie perauna padangas skirtomis belelei… stebuklo, tikriausiai, nepamatysime daugiau nei egzotiška išvaizda. Viskas labai gerai, bet CFMOTO800MT veik dvigubai pigesnis.
KTM1290 super adventure – 5 balai
Bendraja prasme šis motociklas savo supergaliomis labai panašus į V4S. Ir taipogi puikus leistis į tolimas keliones. Kad ir su keleiviu. Skirtumas tas, kad Super ADV nebijo ne asfalto. Įsivaizduokime kelionę į Mongoliją… KTM ne tik puikiai nuveš iki Mongolijos, bet ir važiuos joje (ten nelabai yra asfaltuotų kelių). Padangų klausimas visuomet šalia, bet net gamintojas sako – „super adventure“ super nuotykis , o gamintojo lozungas – ready to race! Abejonių nėra.
CFMOTO800MT vis dar dvigubai pigesnis.
Apie CF kainą rašau dėl paaiškinimo didesnio balo už ktm ir ducati.
Ducati Desert X – 3 balai
Nebūtinai man lengvai pasiduodantis lengvam valdomumui bekelėje. Galimai dėl konstrukcinių niuansų. aštrus ir galingas,bet ar labai patogus… ne. Pobrangis pasirinkimas, kurį tikėtina matysime dažniau prabangos apsuptyje mieste nei miške ar bekelėje. Spėju. Vis dar labai Ducatiškai gražus su oldskūlo elementais.
Honda XL750 Transalp – 2 balai
Tiek senos kartos Transalp, tiek šį rinkoje vadina žmonės kalakutu: žema prošvaistė ir didelis minkštumas duoda panašumo į kalakutą. Tai kelia šypseną, bet minkštai, švelniu varikliu važiuoti savotiškai malonu… kol nereikia važiuoti ne asfaltu ar, pavyzdžiui, stipriau pastabdyti priekiniais stabdžiais.
Honda NT1100 – 1 balas
Būtų puikus kelioninis motociklas. Jis net turi automatinę greičių dėžę, kuri veikia veik idealiai. Patogi sėdėsena vienam ir dviese. Daiktadėžės ir autopilotas. Asfaltinė kelione pries akis. Važiuojant žemomis apsukomis nėra švelnumo ir juntama nuolatinė provokacija jungi žemesnę pavarą. Tą padaryti galimybė yra, tačiau juk čia automatas! Jis pats jungia vis aukštesnę pavarą! Viską galimą paaštrinti sport režimu ir važiuoti žemesniu bėgiu/aukštenėm apsukom, bet kur tuomet ramybe dvelkiantis japoniškas kelioninis sklendimas?!
Indian FTR 1200 – 2 balai
Jei tik turėčiau daugiau balų. Šis moto – tikras miesto buldogas. Panašus į tuos V8 riaumojančius automobilius. Grožis – subtili tema, bet FTR, manau, gražus daugeliui. Variklis „sukasi absoliučiai be duobių“, yra V-formiškai aštrus, bet labai nuspėjamas ir patogiai valdomas. Stabdžiai nepriekaištingi kaip ir pagreitis. Jis ne šiaip laimėjo miesto moto titulą! Miesto chuliganas geraja prasme. Gautų iš manęs daugiau balų, bet jų nebeturiu – išdalinau kelioniniams.
Brixton – 1 balas
Brixton yra smagi naujiena mieste. Tarsi viskas gerai, bet susidaro įspūdis, kad bando įgelt vienam senam žymiam britų gamintojui, kuris konkurse nedalyvavo. Kai nebebandys įgelt, įgaus savo veidą. Tuomet vertinsim iš naujo. Smalsu! O gal ir britai kitais metais dalyvaus. Pamatysim.