2 balai Brixton Cromwell 1200 už austrišką kokybę ir neslepiamų panašumų su Triumph Bonneville, „karbiuratoriaus“ dangtelį ir patį Brixton ženklą su visom pasaulio kryptim. Naujas ženklas, nebrangus ir ko gero visus mus nustebinęs kokybe.
3 balai CFMOTO 800MT Touring – už komfortišką važiavimą su šildomom rankenėlėm ir sėdynėm, ir tuo pačiu puikų pravažumą, o ypač tai už padorią kainą.
4 balai Ducati Desert X – už dizainą, bet tokį, kuris tikrai įsimena – norėjau šitą modelį pamatyti gyvai ir pabandyti nuo pačių pirmų žurnalinių nuotraukų. Ir jis nenuvylė. Nei mieste, nei žvyruotuose užmiesčio keliukuose.
3 balai Ducati Multistrada V4S – už nedidelį svorį ir didelę galią, už inovacijas ir saugumą – adaptive cruise control, blind spot, net įkalnės stabdys motocikle!
3 balai Honda NT1100 DCT – už automatinę dėžę – ir net 4 skirtingų rėžimų! Taip ir norisi leistis į ilgą, tolimą, patogią kelionę.
3 balai Honda XL750 Transalp – už minkštumą, patogumą, universalumą. Jaučiausi labai komfortiškai ant bet kokios dangos. Ir už švelnų, malonų, mano ausiai seniai įprastą Hondos variklio garsą.
4 balai Indian Motorcycle FTR1200S – už drąsą keistis! FTR-as turi didelės kubatūros variklį, bet pats neatrodo didelis, galia 120 AG ir praktiškai toks pat sukimo momentas padaro tą stebuklą – kad tas pats motociklas tinka ir patinka ir mūsų rimto stoto komisijos nariams, ir man, pripratusiai prie lengvučių endurkių. Juk ne praktiškumo ir ekonomiškumo, ir net ne susisiekimo norim iš motociklo, o to wow momento pasukus rankeną. Ir dar, kad būtų šiuolaikiškai, įdomiai, truputį keistai gražus. Tai šitas Indianas toks ir yra, ir galiu tik nusilenkti prieš drąsius sprendimus šimtamečių čioperių kompanijai pradėti gaminti tokį išsiskiriantį modelį.
3 balai KTM 1290 Super Adventure S – šitam modeliui labiausiai už pakabos reguliavimą elektroniniu būdu. Kai taip paprastai galiu susižeminti tokį didelį adventure motociklą, daug smagesnis jausmas nuvažiuoti nuo asfalto.