Besikeičianti aukščiausiai esančio kartodromo danga išaiškino geriausiai prie kelio sąlygų prisitaikančius Lietuvos žurnalistų autoklubo narius.
Ketvirtame aukšte
Lietuvos žurnalistų autoklubas tęsia savo turnyrą Lietuvos kartodromuose. Antrasis etapas vyko „Kartlande“. Šančių mikrorajone įsikūręs kartodromas – ketvirtame buvusios gamyklos aukšte. Tai aukščiausiai Lietuvoje esantis kartodromas.
„Atsiradome šioje patalpoje atsitiktinai, ieškodami pakankamai didelės erdvės kartodromui. Norėjome pastatyti ilgiausią uždarą kartingų trasą Lietuvoje, šios patalpos tam puikiai tiko. Pagalvojome, kodėl nepriėmus iššūkio, ir neįkūrus kartodromo ketvirtame aukšte.“ – kaip vos įsikūręs kartodromas gavo bent du unikumus: aukštį ir ilgį tarp uždarose patalpose esančių trasų, pasakojo „Kartlando“ vyriausioji administratorė Rūta Reifonaitė.
Besikeičianti trasa
Trasos ilgis po uždaru stogu čia siekia apie 300 metrų. Kartodromo kolektyvas pabrėžia žodį „Apie“, mat varžybų metu kiekvieną kartą yra keičiama trasos konfigūracija. Iš senų, naudoti nebetinkamų padangų sudaryti bortai labai paprastai patraukiami, arba pernešami iš vienos vietos į kitą. R. Reifonaitė prasitarė, kad trasas suraityti padeda lenktynininkai Ignas Gelžinis ir Paulius Paškevičius.
Vis tik pramoginė trasa išlaiko konfigūraciją visą sezoną. Pramoginėje trasoje lenktyniavo ir Lietuvos žurnalistų autoklubo nariai. Dauguma jų čia buvo pirmą kartą, tad „Kartlando“ kolektyvui nereikėjo stengtis norint juos nustebinti.
O trasa išties daugelį patyrusių vairuotojų nustebino vienu ypatumu: „Kartlando“ trasoje – bent keturios skirtingos dangos. Tiksliau – skirtingo grubumo betonas.
Besikeičianti danga
„Kai kuriuose posūkiuose sukibimas skiriasi, tai reikia pajausti ir įsiminti. Nuo to keičiasi ir trajektorijos, taigi norint važiuoti greitai, galvoti reikia daug. Šis kartodromas parodė, kas geriausiai prisitaiko prie besikeičiančių kelio sąlygų,“ – važiavimo niuansus apibūdino greičiausią ratą kvalifikacijoje pademonstravęs Renaldas Gabartas.
„Trasa darbinė, kaip „Beržinkos“ greičio ruožas. Nėra kada atsipalaiduoti,“ – kolegai paantrino antrą vietą lenktynėse užėmęs Linas Butkus, kartodromą sulyginęs su legendiniu, daugelio ralistų pamėgtu ralio greičio ruožu, vedančiu keliu iš Anykščių į Molėtus.
Visgi absoliučiai geriausią laiką lenktynių metu parodė, ir pirmąją vietą antrame Lietuvos Žurnalistų autoklubo kartingų turnyro etape „Kartlande“ užėmė Ramūnas Fetingis. Po jo finišo liniją kirto Linas Butkus. Trečias – Renaldas Gabartas.
Kartu su žurnalistais trasą išbandė ir turnyro svečiai, šį kartą Kauno vaikų globos namų auklėtiniai. „Kartlandas“ turi specialius kartingus, kuriais gali važiuoti maži vaikai jau nuo 4 metų amžiaus, taip pat kartingų mokyklėlę. Tačiau į varžybas susirinko kiek vyresnio amžiaus jaunimas, ratų įveikimo laikais netgi pagrasinęs „nusodinti“ patyrusius automobilistus.
II Etapo rezultatai. Kartlandas. 2015 12 27
Dalyvis | Kvalifikacija. Geriausias ratas. | Lenktynės. Geriausias Ratas | Finalas. Vieta. | Taškai |
Ramūnas Fetingis | 28,412 | 27,158 | 1 | 11 |
Linas Butkus | 28,388 | 27,448 | 2 | 8 |
Renaldas Gabartas | 28,328 | 27,876 | 3 | 7 |
Aidas Bubinas | 28,662 | 27,529 | 4 | 5 |
Arūnas Volungevičius | 29,432 | 27,994 | 5 | 4 |
Dainius Leonavičius | 29,492 | 28,073 | 6 | 3 |
Egidijus Babelis | 30,727 | 28,141 | 7 | 2 |
Ilona Steponėnė | 30,063 | 31,802 | 8 | 1 |
Bendra lentelė po 2 etapų
Pozicija. | Dalyviai. | 1 Etapas | 2 Etapas | 3 Etapas | 4 Etapas | 5 Etapas | 6 Etapas | Viso taškų |
1. | Ramūnas Fetingis | 5 | 11 | 16 | ||||
2. | Egidijus Babelis | 11 | 2 | 13 | ||||
3. | Dainius Leonavičius | 8 | 3 | 11 | ||||
4. | Aidas Bubinas | 6 | 5 | 11 | ||||
5. | Renaldas Gabartas | 2 | 7 | 9 | ||||
6. | Linas Butkus | 0 | 8 | 8 | ||||
7. | Ilona Staškutė-Steponėnė | 5 | 1 | 6 | ||||
8. | Arūnas Volungevičius | 0 | 4 | 4 | ||||
9. | Paulius Sviklas | 3 | 0 | 3 | ||||
10. | Jurgis Paplaitis | 1 | 0 | 1 | ||||
11. | Dina Sergijenko | 0,5 | 0 | 0,5 |