DKV LIVE metų sunkvežimis

Lietuvoje duotas startas „DKV LIVE Metų sunkvežimio 2021“ rinkimams

Trečiadienio popietę Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ iškilmingai duotas startas pirmą kartą šalyje rengiamiems „DKV LIVE Metų sunkvežimio“ rinkimams. Iki šiol tik užsienyje vykusiose parodose į vieną gretą sustodavę didieji sunkvežimių gamintojai gavo progą išsirikiuoti ir Lietuvoje.

Pirmą kartą surengtame konkurse dėl geriausiojo vardo rungiasi septyni skirtingi sunkvežimiai, kuriuos galima vadinti ne tik Lietuvos rinkos, bet ir Europos rinkos naujienomis. Pristatyta technika jau parengta autonominėms kelionėms, kupina saugumo sistemų, o siūlomus komforto elementus vairuotojams ne vienas yra įvardijęs kaip geresnius nei pakelės viešbučiuose.

„DKV LIVE Metų sunkvežimio 2021“ konkurse dalyvauja šie modeliai (abėcėlės tvarka):

  • „Ford F-Max“
  • „Iveco S-Way“
  • MAN TGX
  • „Mercedes-Benz Actros“
  • „Scania R“
  • „Scania S“
  • „Volvo FH“

Laukia griežti bandymai

Visų konkurso dalyvių laukia kruopštūs bandymai ir patikros gegužės 7-8 dienomis vyksiančiuose bandymuose Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome. Tačiau dalį informacijos sunkvežimiai suburtai 10 profesionalų komisijai „atiduos“ dar prieš bandymus, mat visuose sunkiasvoriuose sumontuota naujiena – „DKV LIVE“ telematikos įranga, leidžianti matyti visus logistikos versle svarbus sunkvežimio parametrus ir dar daugiau.

„DKV Mobility“ bendrovė rinkoje veikia daugiau nei 86 metus, o prieš porą metų nusprendėme suvienyti jėgas su jauna ir veržlia bendrove iš Austrijos ir rinkai pristatyti produktą „DKV LIVE“. Nenorėjome pristatyti dar vienos telematikos sistemos, kurių, mūsų nuomone, rinkoje daug. Mes einame integracijos keliu, tad mūsų produktas yra transporto sistemos skaitmeninis asistentas“, – konkurso atidaryme kalbėjo Artūras Michejenko, „DKV EURO SERVICE Baltikum“ direktorius.

Jis pasakojo, kad šiuo metu Vokietijoje bandoma gausybė naujų „DKV LIVE“ funkcijų, kurios gerokai išplečia telematikos sistemos apibrėžimą.

„Šis produktas vystysis ir evoliucionuos su mūsų klientais, bet jau šiandien bandome unikalius sprendimus rinkoje. Pavyzdžiui, Vokietijoje bandoma krovinių paieškos sistema „DKV LIVE“, todėl vairuotojas, sustojęs išsikrovimo vietoje, užuot važiavęs „tuščius“ kilometrus be krovinio, gali rasti krovinį šalia ir taip sutaupyti kaštus. Be to, tai turi poveikį ir anglies dvideginio emisijų išmetimui, mat viena iš „DKV LIVE“ funkcijų – mažinti aplinkos taršą“, – akcentavo A. Michejenko.

Žada aštrią kovą

Kas dvejus metus vyksiantį konkursą rengia Lietuvos žurnalistų autoklubas, organizuojantis tokius renginius, kaip „Lietuvos metų automobilio“, „Geriausio Lietuvos vairuotojo“, „Lietuvos komercinio automobilio“ konkursai.

Organizatoriai jau dabar prognozuoja, kad aršiausia kova laukia dėl metų geriausiojo vardo, o taip pat – alternatyviais degalais varomiems sunkvežimiams skirtoje „Eko“ kategorijoje.

Nugalėtojai paaiškės gegužės viduryje vyksiančiuose iškilminguose apdovanojimuose.