Antrąkart Lietuvoje rengiamas „DKV LIVE Metų sunkvežimio“ konkursas įsibėgėjo. Septynių sunkvežimių, šiemet pretenduojančių į geriausiojo titulą, bandymus „Nemuno žiedo“ trasoje papuošė įspūdingas reginys, kurio centrine figūra tapo Lietuvos galiūnas Vidas Blekaitis.
V. Blekaičiui teko neįprasta užduotis: traukti sunkvežimį 25 metrų atstumą ir tą padaryti kuo greičiau. Kadangi prieš porą metų, organizuojant pirmąjį „DKV LIVE Metų sunkvežimio“ konkursą, tokią pat užduotį gavo ir rekordą sprinto trasoje įamžino galiūnas Žydrūnas Savickas, natūralu, ambicija buvo ne tik įveikti užduotį, bet ir pagerinti pasiektą rekordą.
2019-aisiais Ž. Savickui burtai lėmė, jog tempti teks „Scania S“ sunkvežimį. 25 metrų trasoje galiūnas sunkvežimį išjudino ir riedėti privertė išties greitai. Prisipažinęs, jog norėtų tilpti į 50 sekundžių, Ž. Savickas „Scania S“ tuomet 25 metrus nutempė per 36,83 sekundės.
Tad V. Blekaitis nusprendė į jam duotą užduotį pasižiūrėti labai rimtai ir vietoje vieno sunkvežimio pasirinko traukti du: įprastą dyzelinį ir elektrinį. Burtai lėmė, kad galiūnui teko įsikibti į MAN TGX dyzelinį sunkvežimį, sveriantį 7,1 tonos.
Kadangi to buvo negana, V. Blekaitis pasiryžo patraukti ir elektrinį sunkvežimį – „Volvo FH Electric“. Pastarasis už vidaus degimo variklį turintį sunkvežimį ženkliai sunkesnis – 10,5 tonos.
Nepaisant to, iššūkis daugkartiniam įvairių čempionatų ir varžybų nugalėtojui pasirodė ne pats sunkiausias. Gerai įsistvėręs V. Blekaitis kaip mat išjudino sunkvežimius ir sparčiai nutempė juos iki finišo linijos. Negana to, dar ir pagerindamas kolegos galiūno rekordą, pasiektą prieš dvejus metus.
Dyzelinu varomą MAN TGX Vidas Blekaitis 25 metrų atstumą nutempė per 33,42 sek. Elektrinį sunkvežimį, sunkesnį trimis tonomis, V. Blekaitis minėtą atstumą nutempė dar greičiau – per 31,76 sek.