Press RallyVisos naujienos

Dvidešimtas žurnalistų ralio pavasaris

By 2015-05-04 7 rugpjūčio, 2019 No Comments

Juozas MAŽEIKIS

Rašinio pavadinimas neturi jokių sąsajų su į literatūros klasikus tada dar jauną autorių iškėlusia Justino Marcinkevičiaus poema „Dvidešimtas pavasaris“. Ir visgi daugumą grėsmingai artėjančio dvidešimtojo Press ralio dalyvių pirmasis solidus renginio jubiliejus, kaip ir poemos herojus, nukels į gražiausius jų jaunystės metus, kai rankose jie laikė ne tokių greitų, ne taip patikimų, dažniausia – skolintų automobilių vairą. Tačiau ir tada – prieš dvidešimt metų – ir dabar, besiruošiant jubiliejiniam raliui, jų akyse tebespindi azarto ugnelės, o ir pulsas plaka gerokai dažniau, kaip tada, prieš pirmąjį atmintiną startą.

Pieš 20-metį tarptautiniai žurnalistų raliai Lietuvoje, o ir pas kaimynus, buvo negirdėtas dalykas. Ne tik patiems jų rengėjams, bet ir šalies sportinei visuomenei. Tačiau Lietuvos žurnalistų autoklubas išdrįso avantiūrai ir metė grūdą į, regis, menkai teišpurentą dirvą, bet tas grūdas pasirodė stebėtinai daigus. Ir taip jau dvidešimt metų paeiliui, be jokių pertraukų, drąsiai metę iššūkį ekonominei blokadai ir kitokioms negandoms, nuo kurių neapdraustas niekas, kiekvieną pavasarį susirenkame draugėn. Nenuostabu, kad per tuos metus tapo iki skausmo atpažįstami daugelio Lietuvos keliukų, kuriuos bebaigiam išvažinėti, vingiai, garsesnės slalomo aikštelės, Nemuno, Bikerniekų žiedų ir kitų gerai žinomų trasų tiesiosios.

Neprisvilęs pirmasis blynas 

Idėja Lietuvoje surengti pirmąjį tarptautinį žurnalistų ralį kilo 1996-ųjų pradžioje įkurto Lietuvos žurnalistų autoklubo, kurio iniciatyvinę grupę sudarė Valdas Valiukevičius, Valdas Juozas Vilūnas, Renaldas Gabartas, Mindaugas Grinius ir dar keli, nariams. Tuomet, po nepriklausomybės atgavimo, į šalį plūstelėjo neregėtas vakarietiškų automobilių srautas, o ir į žurnalistą prie automobilio vairo jau nustota žiūrėti kaip į didelį stebuklą. Vos įregistravę klubo įstatus jo nariai nusprendė ne lozungais, o konkrečiais darbais garsinti jo vardą.

Žvelgiant net iš šios dienos pozicijų, užsimota itin drąsiai, gal netgi su ne menka  avantiūros doze. Nuspręsta surengti pirmąjį tarptautinį žurnalistų ralį skambiu „Lietuva 1996“ pavadinimu. Vos per mėnesį, neturint organizacinės patirties, tokią idėją paversti realybe?

Bet renginys įvyko. Jau pirmajame ralyje be pačių Lietuvos atstovų susilaukta ir Latvijos, Estijos, Rusijos bei Lenkijos žurnalistų. Nepaisant vėlgi šių dienų masteliu gana spartietiškų gyvenimo sąlygų netoli Vilniaus esančiame Rytų kempinge, visų nuotaika buvo kaip reta puiki, visi degė ryžtu kuo greičiau išmėginti jėgas greičio ir slalomo ruožuose.

Ralį laimėję Linas Butkus su Almantu Jacevičiumi ir šiandien, tarsi olimpiniai čempionai, didžiuojasi pirmieji užkopę ant pirmojo tarptautinio žurnalistų ralio nugalėtojų garbės pakylos aukščiausiojo laiptelio.

Ne ką menkesnį pasididžiavimo jausmą turėtų jausti ir antrieji bei tretieji pirmojo ralio absoliučios įskaitos prizininkai Remigijus Balkus su Valdu Kanapieniu bei Mindaugas Žilionis su Vytautu Obolevičiumi. Vytautas, tiesa, dėl didžiulio užimtumo jau primiršo kelius į žurnalistų ralį, tačiau lenktynių troškulį daugelį metų malšino gamyklinės „Volkswagen“ komandos Dakaro maratonuose, o šiemet mechaniko pareigas iškeitė į šturmano vietą. Štai kokia pavydėtina karjera – iš žurnalistų ralio tiesiai į Dakarą!

Ir tokių pavyzdžių – ne vienas. Galime pasigirti, jog šiemet Dakaro ralyje aukščiausiąją – 24-ąją vietą iš visų jame visais laikais dalyvavusių lietuvių iškovojęs Benediktas Vanagas net kelerius metus mielai važiavo Lietuvos žurnalistų ralio maršrutais.

Neįprastoje sau vietoje – šturmano kėdėje – juos išbandė ir Vytautas Švedas, Rokas Kvaraciejus, Evaldas Čirba, Deividas Jocius, Arūnas Strumskis, Audrius Pivoras ir kiti žymiausieji šalies ralio meistrai.

Yra ir kitokių pavyzdžių. Pats organizavęs ir žurnalistų raliuose dalyvavęs V. Valiukevičius vienintelis iš šalies žurnalistų kartu su Arūnu Lekavičiumi dalyvavo keliuose garsiuosiuose dykumų maratonuose, vykusiuose dar Afrikoje, ir sėkmingai juos baigė.

Geriausi ambasadoriai – žurnalistai    

 Tačiau grįžkime prie ištakų. Jau po pirmojo tarptautinio žurnalistų ralio „Lietuva 1996“ užsienio šalyse pasipylusiuose rašiniuose buvo pasakojama ne tik apie mūsų šalyje vykusias sportines batalijas, bet ir apie nauja kryptimi savo vystymosi vairą pasukusios Lietuvos ekonominius laimėjimus, jos žmones, šalies istoriją, tradicijas.

„Lenkijoje vyrauja nuomonė, kad Lietuvoje keliai blogi, nėra benzino, o lietuviai nemėgsta lenkų. Tačiau galiu drąsiai pasakyti: Lietuvoje keliai geresni nei Lenkijoje, benzino yra visur ir kokio tik nori, o jeigu lietuvio nevadinsi rusu, jis bus didžiausiu tavo draugu“, – taip populiariame ne tik Lenkijoje žurnale „Motor“ po pirmųjų lenktynių, surengtų 1996 metais, rašė šios šalies žurnalistė Hanka Jarosz Jalowecka.

Tokios ir panašios publikacijos apie mūsų šalį spausdinamos po kiekvienų Lietuvoje vykstančių žurnalistų ralių. Ir ne tik kaimyninėje Lenkijoje.

„Kuklus, nesistengiantis pernelyg afišuotis Lietuvos žurnalistų autoklubas, nežinomas ir neremiamas valdžios, nuveikė ne ką mažiau, nei pulkas solidžias algas gaunančių šalies ambasadorių“, – taip po pirmųjų surengtų ralių klubo įdirbį įvertino prizą geriausių sportinių rezultatų pasiekusiam užsienio ekipažui įsteigusios Lietuvos žurnalistų sąjungos tuometinis pirmininkas Rimgaudas Eilunavičius.

Neblėstanti žvaigždžių trauka

Nuo pirmojo atmintino ralio nepastebimai prabėjo jau beveik du dešimtmečiai. Tarptautiniai Press raliai Lietuvoje tapo tradiciniais ir vyksta kasmet, be jokių pertraukų.

Žurnalistų ralius pamėgo ir žiūrovai, kurių nestinga slalomo rungtyse, laikinomis lenktynių trasomis trumpam virtusiose miestų aikštėse ir gatvėse. Vilioja ne tik greičiai ar per tiek metų pastebimai išaugęs kolegų meistriškumas, bet ir galimybė iš arti pamatyti ar net pabendrauti su pulku pirmo ryškumo žvaigždžių, matomų televizijos ekrane, girdimų per radiją.

Per du dešimtmečius Press raliuose lenktyniavo ar juos puošė dešimtys ne tik Lietuvoje spindinčių pirmo ryškumo žvaigždžių bei žvaigždučių.

Tačiau kol kas nepranoktas jų ryškumo kalibras – 1998 metų birželio pradžioje tarptautinį žurnalistų ralį „Lietuva 1998“ aplankęs pasaulinio lygio automobilių sporto žvaigždė, keturiskart pasaulio automobilių ralio (WRC) čempionas suomis Tomis Makkinenas.

Nors T. Makkinenui gimtinėje tikrai neuždrausta ganyti akis į nuostabius šiaurietiškos gamtos vaizdus, tačiau jį sužavėjo Trakai, kur buvo įsikūrusi ralio bazė, ežerų akimis spindinti miesto apylinkių gamta, šilti žmonės. Greitasis suomis ne tik stebėjo žurnalistų ralio finalines kovas, bet ir dalyvavo uždarymo ceremonijoje, kur apdovanojo nugalėtojus ir prizininkus.

Tais metais pirmą kartą žurnalistų ralį laimėjęs R. Gabartas teigia iki šiol saugantis ir su nemenka nostalgija prisimenantis tą ąžuolo lapų vainiko, kurį jam uždėjo pasaulio ralio žvaigždė T. Makkinenas, kvapą.

Rygoje startavusiame „Press ralyje 2012“ itin ryškiai spindėjo dailininkės ir TV laidų vedėjos Nomedos Marčėnaitės žvaigždė. Ne tik dėl išskirtinių jos gebėjimų šiltai bendrauti bet kur ir su bet kuo. Nomeda vairavo didžiausią ralio naujovę – be jokio triukšmo važiuojantį elektrinį „Fiat Panda“, kurį pagamino nagingi Lietuvos meistrai, vadovaujami Artūro Mrazausko.

Iki tol dar nė vienas elektromobilis nebuvo važiavęs ne tik Press raliuose, bet ir apskritai bet kokiose Baltijos šalyse vykusiose lenktynėse. Žurnalistai ir čia buvo pirmeiviai.

„Man labai patinka ne tik degalus, bet ir aplinką bei žmogaus sveikatą tausojantys automobiliai“, – naujovę įvertino N. Marčėnaitė.

Pavyzdys, pasirodo, buvęs itin užkrečiantis, nes jau kitų metų Press ralyje dalyvavo daugiau elektromobilių, nei, kaip taikliai pastebėjo nuolatinis šių ralių dalyvis L. Butkus, įprastai rieda bet kurio miesto gatvėmis.

Įvairiais metais žurnalistų ralio trasas išbandė Vilma Čereškienė, Agnė Zacharevičienė, Živilė Vaškytė, Asta Žukaitė, Vlada Musvydaitė, Deivis Norvilas, didžiausio Vokietijos padangų gamintojo „Continental AG“ spaudos ir viešųjų ryšių tarnybos vadovas Kajus Ruehlingas, Lietuvos ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato dalyvės Ernesta Globytė, Indrė Senkutė ir kitos ne menkesnio ryškumo žvaigždės.

Nesvetingi šeimininkai

Bet kurių varžybų, ne išimtis ir žurnalistų raliai, puošmena – atkakli, nekompromisinė kova. Ralio nugalėtojų ir prizininkų garbės pakyla – tai vienintelis rodiklis, kurį pasitelkęs varžybų šeimininkus galėtum apkaltinti nesvetingumu. Jie mielai užleis svečiui geresnį kambarį viešbutyje, tačiau retai tenusileis, nebent tik kai nebelieka jokių argumentų, lenktynių trasoje. Todėl daugumą prizinių vietų yra iškovoję būtent lietuviai.

Kita vertus, paskutiniai jie nelieka ir kitose šalyse vykstančiuose analogiškuose renginiuose. Didžiausią akibrokštą Lietuvos žurnalistai prieš dešimtmetį yra iškrėtę kaimyninėje Baltarusijoje, kur ne tik laimėjo vykusį kolegų ralį, bet ir užėmė net šešias pirmąsias absoliučios įskaitos vietas. Nuo to laiko baltarusiai lietuvių nebekviečia…

Pirmasis į Lietuvoje rengiamų tarptautinių Press ralių prizininkų gretas 1997-aisiais įsibrovė Ukrainos atstovas Aleksejus Močianovas, kuriam talkino Janina Frančiuk, užėmę antrąją absoliučios įskaitos vietą. Įdomu, kad net 7 metus pagerinti šio rezultato nepavyko jokiam kitam užsieniečių ekipažui, kol tokio pat laimėjimo 2004 m. nepakartojo tas pats A. Močianovas, tais metais važiavęs su Oksana Aleksandrova.

Tik atsisakius absoliučios įskaitos, o ralių laimėtojais ėmus laikyti ir atskirų klasių nugalėtojus, 2005 m. pirmą kartą svečių iš užsienio ekipažams pavyko užkopti ant apdovanojimų pakylos aukščiausiojo laiptelio. Klasės iki 1, 6litro nugalėtojais tapo lenkų, Jaceko Jureckio ir Arkadiušo Raszewskio ekipažas, o iki 2 litrų klasės dalyvių varžytuves laimėjo latviai Uldis Hmielevskis su Robertu Jansonu. Tai buvo užsieniečių triumfo valanda.

Tačiau svečiams kitos tokios progos – vėl laimėti tarptautinį ralį Lietuvoje – teko laukti laukti net penkerius metus, kol savo sėkmę 2010-aisiais Druskininkuose finišavusiame XV-ajame ralyje pakartojo tas pats J. Jureckio ir A. Raszewskio duetas iš Lenkijos.

Didžiausios sėkmės užsieniečiai susilaukė prieš porą metų, aštuonioliktajame Press ralyje. Apdovanojimų ceremonijoje, kuri vyko Šventojoje esančiame „Kuršių kaime“, ryškiausi pergalės saliutai aidėjo latvių Aigaro Tidmanio ir Janio Bumbulio ekipažui, kuris ne galingiausiu BMW 323 automobiliu greičiausiai iš visų žurnalistų per dvi dienas įveikė visą daugiau nei 500 kilometrų ilgio maršrutą.

Pirmą kartą per 18-metę renginio istoriją absoliučiai greičiausias buvo užsieniečių ekipažas, o Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamuose raliuose yra dalyvavę kolegos iš visų Baltijos šalių, Suomijos, Ukrainos, Lenkijos, Rusijos, Slovakijos ir Slovėnijos.

Nors Aigaras ir Janis nutraukė ilgai dominavusių lietuvių hegemoniją, tačiau daugiausia pergalių yra iškovoję šeimininkai ir vargu bau ar kada svečiai bent išlygins rezultatą.

Nekarūnuotais Press ralių karaliais laikytini Dainius Leonavičius ir R. Gabartas, laimėję net po aštuonis ralius.

„Iš visų savo pergalių bene labiausiai didžiuojuosi 2001 m. iškovota Druskininkuose, kai trijų dienų kovas laimėjau nepilnos sekundės persvara, nors prieš paskutiniąją rungtį nuo lyderio atsilikau sekunde su trupučiu. Tokių dalykų pamiršti neįmanoma“,- tvirtina ratus 20-ajam Press raliui beruošiantis R. Gabartas.

Po penkis Press ralius yra laimėję L. Butkus ir Arūnas Volungevičius. Iš užsieniečių dukart sublizgėjo nuolatinis mūsų ralių dalyvis, Lenkijos žurnalistas J. Jureckis.

Naujienų poligonas

 Tapo tradicija, jog kasmet naujovių pažeriančiuose žurnalistų raliuose debiutuoja ir nauji automobiliai, kuriems šios lenktynės tampa pirmuoju koviniu krikštu. Be jau minėto elektromobilio žiūrovai atkreipė dėmesį į Press ralyje debiutavusias net tris naujas „Toyota GT86“, kurias vairavo „Dream Toyota Team“ ekipos nariai M. Grinius su jau ne pirmus metus jam raliuose talkinančiu sūnumi Adomu, vienas tituluočiausių Press ralio dalyvių D. Leonavičius su ilgamečiu savo šturmanu Adomu Šablevičiumi ir Latvijos „Zebra TV“ direktorius bei redaktorius Pauls Timrots su Egita Bairamova.

„Toyota“ jau keletą paskutiniųjų metų tituluojamas Press ralio automobiliu, todėl netenka stebėtis, kad būtent šiose lenktynėse debiutavo dauguma šio japonų gamintojo naujienų.

Pavyzdys – užkrečiamas. Žurnalistų ralio trasose krikštą gavo ir oficiali „Ford“ atstovybės komanda, kurios gretose – įvairių metų ralių nugalėtojai ir prizininkai Donatas Stanionis, Vitoldas Milius ir D. Leonavičius. Visi jie vairavo Lietuvoje tada ką tik pasirodžiusius „Ford Focus“ automobilius, kurių ratus suko vienodi 1,6 litro darbo tūrio benzininiai motorai su turbo kompresoriais.

Žurnalistų ralio trasose debiutavo ir „Ford Fiesta“, varoma itin taupaus ir ekologiško, vieno litro darbo tūrio „Ecoboost“ variklio, o naujovę vertinti buvo patikėta moterims skirto portalo autoledi.lt kūrybos vadovei Laimai Staknytei-Patinskienei su Lina Leonavičiūte.

Prancūziškų „Peugeot“ automobilių Lietuvoje atstovai naujuosius „Peugeot 308“ patikėjo ralio debiutantėms, TV žvaigždėms A. Zacharevičienei ir A. Žukaitei-Nalivaikienei.

Daugelis ištikimų Press ralių dalyvių bei gerbėjų puikiai prisimena su kokiu entuziazmu ralio apyaušryje sutiko rusiškus „žiguliukus“ keičiančias ne pirmos jaunystės „Škodas“ ar „Opel Kadet“. Šiandien jų jau nebestebina, kai plunksnos broliai į ralio trasas išvairuoja „Subaru Impreza WRX“, „Mitsubishi Lancer Evo X“, 300 AG antplūdžiu trykštančią „Opel Corsa OPC“ ar paskutinės kartos „Mini Cooper Clubman“.

Niekam nekyla abejonių, kad ir jubiliejinis, dvidešimtasis Press ralis, birželio 5-6 dienomis drebinsiantis Vilniaus apylinkių kelius, renginio metraštį papildys didžiausiomis naujienomis, kurioms po kelių metų bus lemta tapti istorija.

Visų iki šiol vykusių tarptautinių Press ralių nugalėtojų ir prizininkų garbės pakyla

 1996 metai

1v. Linas Butkus –Almantas Jacevičius

2v. Remigijus Balkus-Valdas Kanapienis

3v. Mindaugas Žilionis-Vytautas Obolevičius 

1997 metai

1v. Linas Butkus-Almantas Jacevičius

2v. Aleksej Močianov-Janina Frančiuk

3v. Mindaugas Žilionis-Gintaras Gegelis 

1998 metai

1v. Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

2v. Mindaugas Grinius – Jonas Balnys

3v. Kristijonas Kaikaris – Arūnas Volungevičius

 1999 metai

1v. Arūnas Volungevičius-Algirdas Skrebiškis

2v. Kristijonas Kaikaris – Giedrius Šniukas

3v. Remigijus Balkus-Valdas Kanapienis

 2000 metai

1v. Kristijonas Kaikaris – Vilma Braziulytė

2v. Valdas Valiukevičius – Arvydas Šinkūnas

3v. Donatas Stanionis – Evaldas Bagdonas

 2001 metai

1v. Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

2v. Linas Butkus – Almantas Jacevičius

3v. Jacek Jurecki-Kšyštof Samborski

 2002 metai

1v. Donatas Stanionis – Arvydas Šinkūnas

2v. Linas Butkus – Almantas Jacevičius

3v. Aleksej Močianov – Evaldas Čirba

 2003 metai

1v. Linas Butkus – Rolandas Adomėnas

2v. Mindaugas Grinius –Adomas Šablevičius

3v. Aleksej Močianov – Evaldas Čirba

 2004 metai

1v. Dainius Leonavičius – Almantas Jacevičius

2v. Aleksej Močianov – Oksana Aleksandrova

3v. Oleg Rastegajev-Piotr Bogačiov

2005 metai (absoliuti įskaita nevesta, varžytasi klasėse)

Klasė iki 1,6 l.

1v. Jacekas Jureckis-Arkadiušas Raszewskis

2v. Arūnas Volungevičius – Žilvinas Žeromskas

3v. Ramūnas Fetingis – Laura Sondeckytė

Klasė iki 2,0 l.

1v. Uldis Hmielevskis – Roberts Jansons

2v. Linas Butkus- Saulius Okunevičius

3v. Toomas Vabamae – Tarmo Rusenberg

Klasė per 2,0 l.

1v. Dainius Leonavičius – Benediktas Vanagas

2v. Kristijonas Kaikaris – Vilma Kaikarienė

3v. Renaldas Gabartas – Gintautas Firantas

2006 metai

Klasė iki 1,6 l.

1 v. Mindaugas Grinius –  Bronius Samuolis

2 v. Konradas Kwiatkovskis – Marcinas Bakas

3 v. Mindaugas Žilionis – Aldas Dailidėnas

Klasė iki 2,0 l.

1 v. Arūnas Volungevičius – Žilvinas Žeromskas

2 v. Dainius Leonavičius – Adomas Šablevičius

3 v. Žilvinas Pekarskas – Darius Saulevičius

Klasė per 2,0 l.

1 v. Renaldas Gabartas – Gintautas Firantas

2 v. Paulas Timrotsas – Guntis Krivmsas.

3 v. Ramūnas Fetingis – Laura Sondeckytė

2007 metai

Klasė iki 1,6 l.

1 v. Arūnas Volungevičius – Simonas Miežis

2 v. Ramūnas Fetingis – Laura Sondeckytė

3 v. Linas Butkus – Geda Korsakienė

Klasė iki 2,0 l.

1 v. Dainius Leonavičius – Adomas Šablevičius

2 v. Valdas Valiukevičius – Paulius Valukevičius

3 v. Artūras Pakėnas – Eidvilė Pakėnaitė

Klasė per 2,0 l.

1 v. Vitoldas Milius – Edmundas Poviliauskas

2 v. Jacek Jurecki – Arkadiuš Raszewski

3 v. Donatas Stanionis – Stasys Likas

2008 metai

Klasė iki 1,6 l.

1 v. Linas Butkus – Adomas Šablevičius

2 v. Valdas Valiukevičius – Paulius Valiukevičius

3 v. Kristijonas Kaikaris – Vilma Kaikarienė

Klasė iki 2,0 l.

1 v. Dainius Leonavičius – Lina Leonavičiūtė

2 v. Olegas Zikas – Gintaras Mikalauskas

3 v. Artūras Pakėnas – Eidvilė Pakėnaitė

Klasė per 2,0 l.

1 v. Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

2 v. Ramūnas Fetingis – Laura Sondeckytė

3 v. Jacek Jurecki – Arkadiuš Raszewski

Dyzelinių automobilių klasė

1 v. Arūnas Volungevičius – Ąžuolas Žadeika

2 v. Valdas Juozas Vilūnas – Laura Gervytė

3 v. Dainius Ožalas – Kristina Ragauskienė

2009 metai

Klasė iki 1,6 l.

1 v. Valdas Valiukevičius – Paulius Valiukevičius

2 v. Linas Butkus – Adomas Šablevičius

3 v. Donatas Stanionis – Grita Stanionienė

Klasė iki 2,0 l.

1 v. Dainius Leonavičius – Lina Leonavičiūtė

2 v. Arūnas Volungevičius – Ąžuolas Žadeika

3 v. Tomasz Wazynski – Marcin Martynski

Klasė per 2,0 l.

1 v. Tomas Balžekas – Lina Paliukaitė

2 v. Kristijonas Kaikaris – Laurynas Kentra

3 v. Artūras Pakėnas – Eidvilė Pakėnaitė

Dyzelinių automobilių klasė

1 v. Žilvinas Pekarskas – Giedrius Žiura

2 v. Dainius Ožalas – Kristina Ragauskienė

3 v. Toomas Vabamae – Alar Hermanson

2010 metai

Klasė iki 1,6 l.

1 v. Linas Butkus – Vidas Onuškevičius

2 v. Donatas Stanionis – Grita Stanionienė

3 v. Mindaugas Grinius – Adomas Grinius

Klasė iki 2,0 l.

1 v. Dainius Leonavičius – Lina Leonavičiūtė

2 v. Aleksej Močanov – Serhij Kravec

3 v. Arūnas Volungevičius – Žilvinas Žeromskas

Klasė per 2,0 l.

1 v. Jacekas Jureckis-Arkadiušas Raszewskis

2 v. Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

3 v. Martinas Dzenitis – Andris Malnieks

Dyzelinių automobilių klasė

1 v. Tomas Žekonis – Vilma Rutkauskienė

2 v. Žilvinas Pekarskas – Giedrius Žiūra

* kiti rungtyniavę šioje klasėje nepasiekė lenktynių finišo

 2011 metai

Klasė iki 1,6 l.

1.Valdas Juozas Vilūnas – Remigijus Dermantas

  1. Tomas Markelevičius – Tadas Martinaitis
  2. Ilona Staškutė – Eidvilė Pakėnaitė

Klasė iki 2,0 l.

1.Sergejus Kravetsas – Stasas Pelenskis 

2.Artūras Pakėnas – Darius Jankauskas

3.Laima Patinskienė – Lina Leonavičiūtė

 Klasė per 2,0 l

1.Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

  1. Tomas Balžekas – Tomas Digaitis
  2. Aleksejus Močianovas ir Evaldas Čirba

 EKO klasė (nauja, vietoje dyzelinių debiutavusi klasė, kur varžėsi  vairuojantys automobilius, kurių CO2 emisija – ne daugiau nei 140 g/km.)

1.Donatas Stanionis – Donatas Gaidelis

2.Dainius Leonavičius – Adomas Šablevičius

3.Vitoldas Milius – Giedrius Zakalskis

 2012 metai

Klasė iki 1,6 l.

1.Normunds Avotinš – Krišš Karnitis

2.Tomas Markelevičius – Tadas Martinaitis

  1. Ilgvaras Brizga – Guntars Pulss

Klasė iki 2,0 l.

1.Vladimiras Melnikovas – Mikhailas Skripnikovas

2.Laima Pilipavičienė – Darius Saulevičius

  1. Ieva Kukevičienė – Lina Leonavičiūtė.

Klasė per 2,0 l

1.Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

  1. Aleksejus Močianovas – Jurijus Močianovas
  2. Nikita Gudkovas – Aleksandra Guseva

EKO klasė

1.Toomas Vabamae – Heiti Laastas

  1. Linas Butkus – Agnė Lauciuvienė
  2. Andrius Kilda – Paulius Sviklas

Turistinė klasė (nauja įskaita, įvesta 2012 m.)

1.Mantas Šaltenis – Dainius Vitkauskas

2.Donatas Stanionis – Augustė Stanionytė

  1. Jurgis Paplaitis – Audrius Kaupys

2013 metai

Klasė iki 1,6 l.

  1. Arūnas Volungevičius – Darius Saulevičius
  2. Antanas Akučka – Donatas Cukuras
  3. Andrius Kilda – Aurimas Raziūnas

Klasė iki 2,0 l.

1.Dainius Leonavičius – Adomas Šablevičius

2.Uldis Hmielevskis – Kristaps Valkovskis

  1. Mindaugas Grinius – Adomas Grinius

Klasė iki 2,5 l

1.Aigars Tidmanis – Janis Bumbulis

2.Jacek Jurecki – Arkadiusz Raszevski

3.Robert Bielecki – Edyta Szychovska

Klasė per 2,5 l.

1.Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas

2.Aleksej Močianov – Evaldas Čirba

3.Martins Dzienitis – Kristaps Berzinš

Dyzelinių automobilių klasė

1.Aidas Bubinas – Olga Židovlenkova

2.Laura Fetingienė – Joana Survilaitė

  1. Ilona Steponėnė – Jonas Skrebūnas

EKO klasė

1.Uldis Kaneps Kalninš – Itars Silinš

2.Linas Butkus – Agnė Lauciuvienė

3.Normunds Avotinš – Krišs Karnitis

Turistinė grupė

1.Linas Barščevičius – Erdvilas Ališauskas

2.Ingrida Bertašiūtė – Justinas Vanagas

3.Tomas Vinickas – Robertas Narmontas 

2014 metai

Klasė iki 1,6 l.

1v. Antanas Akučka – Donatas Cukuras    

2v. Arūnas Volungevičius – Darius Saulevičius 

3v. Andrius Kilda – Aurimas Raziūnas              

Klasė iki 2 l.

1v. Dainius Leonavičius – Adomas Šablevičius 

2v. Linas Butkus – Arvydas Šinkūnas                

3v. Aidas Bubinas – Olga Židovlenkova         

Klasė per 2 l.

1v. Renaldas Gabartas – Vincas Gerdžiūnas    

2v. Martins Dzenitis – Andris Malnieks            

3v. Ramūnas Fetingis – Agnė Vičkačkaitė      

Eko klasė

1v. Robert Bielecki – Dainius Sviderskis         

2v. Vitoldas Milius – Arnas Paliukėnas        

3v. Žilvinas Pekarskas – Giedrius Žiūra          

VIP klasė

1v. Kęstutis Taškūnas – Andrejus Savčenko   

2v. Arūnas Lekavičius – Ąžuolas Žadeika       

3v. Kristijonas Kaikaris – Evaldas Tylas         

Moterų įskaita

1v. Laima Patinskienė – Lina Leonavičiūtė    

2v. Laura Fetingienė – Ernesta Globytė          

3v. Ilona Steponėnė – Indrė Senkutė