Geriausias Lietuvos vairuotojasVisos naujienos

Trapios 0,9 sek. dalys nugalėtojui visgi atvėrė kelią į finalą

By 2014-09-07 6 rugpjūčio, 2019 No Comments

Šeštadienį Vilniuje startavo jau trylikti metai iš eilės rengiamas konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014“.

Pirmajame jo etape, kurio batalijos vyko aikštelėje netoli „Forum Palace“ rūmų, varžytis panoro per du tūkstančius pretendentų, kuriems teko įveikti savotišką atranką – DELFI portale teisingai atsakyti į kelis nesudėtingus klausimus. Iš visų dalyvių kompiuterinė sistema atrinko greičiausiai atsiuntusių teisingų atsakymų autorius. Dalyvius registravo ir į kitų etapus teberegistruoja ir radijo stotis „Kelyje“.

Į pirmąjį renginio turą Vilniuje buvo pakviesta 130 dalyvių, sėkmingai įveikusių visus atrankos barjerus. Tarp jų – organizatoriams daugelis pažįstamų veidų, dalyvaujančių daugumoje tokių konkursų ir vertinančių renginio teikiamą naudą.

Po teorinių žinių patikrinimo ir dviejų rungčių slalomo trasoje nugalėtoju tapo Justas Eimontas. Jo visų užduočių bendras rezultatas – 2 min. 21,9 sek.

Įdomu, kad lygiai prieš metus vilnietis Justas šventė pergalę ir Druskininkuose, kur startavo pernykštis konkursas. Tai dėsningas rezultatas, nes Justas ne tik patyręs slalomo mėgėjas, bet ir vos ne nuolatinis tokių konkursų dalyvis, kuriam šiemetinis renginys – jau devintas.

J. Eimontas sublizgėjo teorinėje konkurso dalyje, atsakydamas į 30 klausimų suklydęs vos vieną kartą. (Kiekviena klaida buvo vertinama trijų sekundžių bauda, pridedama prie laiko, parodyto vairuojant naujausius, Lietuvą ką tik pasiekusius ir daugumai dar nematytus „Toyota Yaris“ ir „Toyota Aygo“ automobilius).

Etapo laimėtojas buvo absoliučiai greičiausias trasoje vairuodamas „Yarį“, o jo laikas su „Aygo“ buvo ketvirtas tarp 20 į etapo finalą patekusių konkurso dalyvių, geriausiai pasirodžiusių teorinėje dalyje. Šių laikų suma lėmė jam ne tik etapo nugalėtojo laurus, bet ir kelialapį į konkurso finalą, vyksiantį Kaune, prie „Žalgirio“ arenos rugsėjo 21d.

Antras liko irgi daugkartinis šių konkursų dalyvis, daugelio slalomo ir kitų varžybų nugalėtojas ir prizininkas Vytas Bilinskas (2min. 27,3 sek.), o trečias – Edvinas Bieliauskas, antrajam prizininkui pralaimėjęs beveik 20 sek. (2 min. 46,3sek.).

V. Bilinskas buvo absoliučiai greičiausias trasoje su „Toyota Aygo“, o vairuodamas „Toyota Yaris“ nusileido tik šios rungties laimėtojui J. Eimontui.

Kelialapius į konkurso finalą Kaune iškovojo ir ketvirtąją vietą užėmęs Miroslavas Račkovskis (2min. 47,6 sek.), ir penktas likęs jau vienuoliktą kartą konkurse jėgas bandęs BTA draudimo bendrovės klientų aptarnavimo ir vadybos departamento direktorius Kęstutis Taškūnas, 2010 metais iškovojęs geriausiojo Lietuvos vairuotojo titulą, o paskutinius trejus metus finale vis likdavęs antras.

Šiemet Kęstutis į finalą prasibrovė tik itin trapia vos 0,9 sek. persvara prieš šįkart šeštoje vietoje likusį irgi daugkartinį tokių renginių dalyvį, 29-erių vilnietį Aurelijų Dailidonį, 2012 metų konkurso absoliutų nugalėtoją.

K. Taškūnas padarė dvi apmaudžias klaidas trasoje, kur du nuversti kūgeliai jam kainavo papildomas 20 sekundžių. O kelią į finalą jam padėjo atverti palyginti nedaug, tik keturios klaidos, padarytos teorinėje dalyje.

Pagal konkurso nuostatus kvietimas į finalą įteiktas ir Ingai Blaževičienei, geriausiai pasirodžiusiai tarp dailiosios lyties atstovių, kurių į etapo varžytuves Vilniuje buvo pakviesta dešimt. Inga visai neprastai atsakinėjo į klausimus, tačiau slalome jai dar stigo drąsos.

„Tačiau iki finalo dar yra laiko…“ – šypsojosi kelialapį į finalines batalijas laimėjusi Inga.

Konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas ir šio projekto koordinatorius Valdas Valiukevičius pasidžiaugė, kad renginiu kasmet domisi vis daugiau žmonių, norinčių gilinti teorines žinias ir kaupti vairavimo įgūdžius.

„Per du tūkstančiai žmonių, atsiliepusių į mūsų kvietimą – įpareigoja. Stengiamės, kad renginys būtų gyvas ir įdomus, todėl pateikiame pačių įvairiausių klausimų, liečiančių visas saugaus eismo sferas, siūlome vis įdomesnes figūrinio vairavimo užduotis“, – sakė V. Valiukevičius.

Kitas, antrasis atrankos etapas vyks rugsėjo 13 d. Klaipėdoje, kruizinių laivų terminalo aikštelėje, o baigiamojo, trečiojo etapo varžytuvės dar po savaitės bus surengtos Kaune prie „Žalgirio“ arenos.

Rugsėjo 21-ąją ten pat įvyks ir konkurso finalas, kuriame kautis skatina ir labai pragmatiški tikslai.

Nugalėtojų ir prizininkų laukia įspūdingi prizai – organizatorių ir rėmėjų taurės, egzotiškos dovanos, – tokios, kaip kelionė į Ženevos automobilių saloną, duris atversiantį 2015 m. kovą, naujausių padangų komplektai, daugelio vairuotojų svajonė, savotiškas jų interaktyvus tinklas – „Yanosik“ įrenginys, leidžiantis vairuotojams informuoti vienas kitą apie eismo situaciją ir įvykius, apsunkinančius ar blokuojančius eismą ir keliančius pavojų, kosmetikos ir autokosmetikos rinkiniai ir daugelis kitų naudingų dovanų.

Konkursą rengia Lietuvos žurnalistų autoklubas kartu su partneriais – Susisiekimo ministerija, Automobilių kelių direkcija, „Toyota“, „Regitra“, „Altu“ ir kitais.

Visa konkurso informacija skelbiama tinklapiuose www.delfi.lt ir www.pressauto.lt.

 

 Algimanto BRAZAIČIO nuotraukos

 

Konkurso spaudos centras – Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“

Tel./Faks:  8 (5) 230 57 25

KONKURSO NUOSTATAI

I ETAPO REZULTATAI