Notice: wpdb::prepare was called incorrectly. The query does not contain the correct number of placeholders (2) for the number of arguments passed (3). Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 4.8.3.) in /home/pressaut/domains/pressauto.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 4196
„Geriausias Lietuvos vairuotojas 2018“: finalinio etapo nuostatai | Lietuvos žurnalistų autoklubas

Naujienos

2018 09 23

„Geriausias Lietuvos vairuotojas 2018“: finalinio etapo nuostatai

1 rungtis. AUTOPLIUS viktorina.

Vertinama balais. Kiekvienas teisingas atsakymas – 3 balai.

2 rungtis. SSANGYONG bekelės rungtis.

Užduotis – kuo tiksliau vairuoti visureigį bekelės sąlygomis. Vertinama vairavimo technika, tiksli akseleracija, reakcija į kliūtis, gabaritų jutimas, koncentracija kliūtyse. Užduotį paaiškina ir vertina balais teisėjas.

3 rungtis. SUZUKI SWIFT vairavimas slidžioje trasoje.

Rezultatas – chronometruojamas laikas ir baudos. Baudos skaičiuojamos už kūgelių kliudymą, „bazės“ nevykdymą, neįvažiavimą į garažą, ribojančios gairelės nuvertimą ir „falšstartą“. Rezultatas gaunamas susumavus važiavimo laiką ir visas baudas.

Rezultatai paverčiami užimtomis vietomis ir verčiami balais pagal lentelę. Jei dalyvis nespėja atlikti užduoties per 5 min. jo rezultatas laikomas blogiausiu ir vertinamas pagal tai, kiek dalyvių nespės atlikti rungties (vertinama pagal lentelę).

4 rungtis. SUZUKI VITARA figūrinis vairavimas rašant žinutę mobiliąjame telefone.

Rungtis vykdoma du kartus. Pirmas kartas – rašant žinutę. Antras kartas – įprastu būdu. Žinučių tekstas bus burtų keliu ištraukiamas prieš startą, rašymas vyksta asmeniniame dalyvio telefone. Lietuviškų raidžių galima nerašyti (Z vietoje Ž yra gerai), tačiau didžiosios/mažosios raidės bei kableliai turi būti padėti. Rašant žinutę automobilis negali sustoti trasoje – sustojus trasoje skiriama papildoma 10 sek. bauda. Finišavus rašyti/taisyti tekstą draudžiama. Už kiekvieną klaidą žinutėje skiriama 5 sek. bauda. Taip pat baudos skiriamos už kūgelių nuvertimą, „falšstartą“ ir „bazės“ nevykdymą. Rezultatas gaunamas sudėjus chronometruojamą abiejų važiavimų laiką ir baudas. Kiekvieno važiavimo rezultatai paverčiami užimtomis vietomis ir verčiami balais pagal lentelę.

5 rungtis. SUZUKI IGNIS vidutinio greičio rungtis. 

Trasa įveikiama važiuojant teisėjo pasakytu vidutiniu greičiu. Automobilio spidometras uždengtas. Trasos įveikimo vidutinis greitis matuojamas finiše. Laimi tas vairuotojas, kurio vidutinis greitis finiše skirsis mažiausiai nuo teisėjo pasakyto. Rezultatai paverčiami užimtomis vietomis ir verčiami balais pagal lentelę.

6 rungtis. BLUE PRINT detalių viktorina.

Rungties užduotis – atspėti automobilio dalių pavadinimus. Kiekvienas teisingas atsakymas – 1 balas. Užduoties atlikimo laikas – 3 min.

7 rungtis. Skysčių pažinimo testas.

Užduotį paaiškina rungties teisėjas atvykus ją atlikti. Kiekvienas teisingas atsakymas vertinamas 3 balais. Užduoties atlikimo laikas – 3 min.

8 rungtis. Vairuotojo reakcijos testas.

Užduotį paaiškina rungties teisėjas atvykus ją atlikti. Pirmą vietą užima tas vairuotojas, kuris nė karto nesuklydo ir kurio reakcijos laikas yra mažiausias. Pirma skaičiuojamos dalyvių klaidos, paskui lyginami vienodai klaidų padariusių reakcijos laikai.

Vairavimo rungtyse (2, 3, 4, 5 rungtys) trasa bus (gali būti) pažymėta kūgeliais. Su vairavimo rungčių 3, 4 ir 5 trasomis galima susipažinti tik jas apeinant pėsčiomis. 2 rungties trasos susipažinimas – apžvelgiant ją akimis.

Už kiekvieną kliudytą kūgelį ar gailerę skiriama 10 sek. bauda. Gairelės neprilietimas laikomas trasos nevykdymu.

Bazės taisyklės nevykdymas – 10 sek. bauda. Už „falšstartą“ skiriama 10 sek. bauda.

Už nepilną įvažiavimą į garažą – 20 sek. bauda (nebandymas įvažiuoti į garažą laikomas trasos nevykdymu).

Kertant rungties finišo liniją 3, 4 ir 5 rungtyse būtina įveikti bazės taisyklę, t.y. automobilio priekinė ir galinė ašis turi apžergti starto-finišo liniją. Jeigu bazės taisyklė neįvykdoma, dalyviui skiriama 10 sek. bauda. Jeigu trasa įveikiama ne pagal schemą, tai traktuojama kaip trasos nevykdymas, o dalyvio rezultatas skaičiuojamas prie blogiausio rungties važiavimo laiko (su visomis baudomis) pridedant 20 sek.

Visose rungtyse draudžiama kitų dalyvių ir žiūrovų pagalba. Už šio reikalavimo nesilaikymą dalyvis šalinamas iš varžybų.

Visų varžybų metu (išskyrus 4 rungtį) konkurso dalyviams draudžiama naudotis pagalbiniais elektronikos prietaisais (telefonais, kompiuteriais, planšetėmis ir pan.), taip pat draudžiama naudotis varžybų žiūrovų suteikiama informacija, kuri padėtų atlikti rungtis. Už šio reikalavimo nesilaikymą dalyvis šalinamas iš varžybų.

Bendras kiekvieno dalyvio rezultatas nustatomas susumavus visose rungtyse pelnytus balus.

Visose rungtyse surinkti balai sumuojami. Nugali tas vairuotojas, kuris surenka daugiausia balų.

Jei du arba keli dalyviai surenka vienodą skaičių balų, laimi tas, kuris turi daugiau auksčiausių vietų. Pvz. Geriausiai pasirodę du dalyviai surinko vienodą skaičių balų. Tada žiūrima, kuris iš jų užėmė daugiau 1-ų vietų rungtyse. Jei 1-os vietos neužėmė arba užėmė 1-ą vietą po vieną kartą, žiūrima, kas turi daugiau 2-ų vietų ir t.t. Jei ir kitos užimtos vietos yra vienodos, tada žiūrima, kurio dalyvio rezultatas 3 rungtyje (slalome SUZUKI SWIFT automobiliu) yra geresnis.

 

Balų lentelė.  1 vieta – 31       2 vieta – 26       3 vieta – 23       4 vieta – 21       5 vieta – 20                   6 vieta –19 … 24 vieta – 1.   

Jei kelių dalyvių rungtyse rezultatas vienodas, jiems skiriami vienodi balai. Pvz. Jei du geriausi rezultatai vienodi, jiems skiriama po 32 balus, Jei 3,4 ir 5os vietos rezultatai vienodi, visiems jies skiriama po 24 balų ir t.t.

 

Rungčių eiliškumas

 

  1. AUTOPLIUS viktorina.

 

  1. SSANGYONG bekelės rungtis.

 

  1. SUZUKI VITARA figūrinis vairavimas rašant žinutę mobiliąjame telefone.

 

  1. SUZUKI SWIFT vairavimas slidžioje trasoje.

 

  1. SUZUKI IGNIS vidutinio greičio rungtis.

 

  1. BLUE PRINT detalių viktorina.

 

  1. Skysčių pažinimo testas.

 

  1. Vairuotojo reakcijos testas.