Naujienos

2016 06 01

„Continental“ prioritetai – Europos futbolo čempionatas ir press ralis

Birželio 3 dieną 10 val. Panevėžyje, Savivaldybės aikštėje, bus duotas startas XXI-ajam   tarptautiniam „Press raliui 2016“.

Pagrindinis šio ralio partneris jau antrąjį dešimtmetį – Vokietijos padangų gamybos koncernas „Continental“.

„Continental“ labai atidžiai renkasi savo partnerius, – teigia „Continental“ eksporto padalinio Lenkijoje pardavimų ir marketingo vadovas Arūnas Kiaušas. – Galiu patikinti, jog dabar mūsų svarbiausi prioritetai – netrukus prasidėsiantis Europos futbolo čempionatas ir „Press ralis 2016“.

Su nemenku avansu šiuos du skirtingo kalibro įvykius sugretinusį A. Kiaušą itin imponuoja klubo rengiami metų automobilio konkursai, kurių visi dalyviai bandomi vienodomis „Continental“ padangomis, o konkurso vertinimo komisijos narai tampa ir pirmaisiais garsaus koncerno naujovių ekspertais.

Ne pirmus metus ralio automobiliu tituluojama „Toyota“, o „Dream Toyota Team“ ekipa jau trejus metus paeiliui laimi ir ralio komandinę įskaitą.

Žinia, šios ekipos nariams trokšta įkąsti daugelis varžovų, tačiau vairuojantys japoniškus automobilius neketina lengvai pasiduoti. „Dream Toyota Team“ Panevėžyje prie starto linijos atvairuos savo bolidus papildžiusi sudėtį užsieniečių ekipažu ir šiek tiek pakeitusi pavadinimą – „Lexus Dream Toyota Team“. Mat tarptautiniame „Press ralyje 2016“ pirmą kartą pasirodys koncernui „Toyota“ priklausančios prabangių automobilių markės „Lexus“ atstovas – „Lexus IS 200t F-Sport“ vairuos pirmojo žurnalistų ralio laimėtojo Lino Butkaus ir Arvydo Šinkūno ekipažas.

„Trys paeiliui pergalės komandinėje įskaitoje – rimtas laimėjimas ir kartu „Toyota Baltic AS“ pastangų padedant organizuoti press ralius įvertinimas, – teigia „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas. – Džiaugiuosi matydamas šiemet atsakingam startui besiruošiančius net keturis „Lexus Dream Toyota Team“ ekipažus ir linkiu jiems kuo geriausios sėkmės. Žinoma, to paties – ir varžovams, nes kai jie verti vienas kito, kova būna itin patraukli ir azartiška“.

Mintis apie revanšą ar podiumo laiptelį audžia ne tik komandų vadovai, bet ir kolegos žurnalistai, kelioms dienoms tapę lenktynininkais.

Mat ne vienas jų po varžybų savo rankose geidžia laikyti patrauklius, originalius prizus, kuriuos jau baigia kalti „Autoeksperto“ ir „Lestos“ meistrai.    

 

Algimanto BRAZAIČIO nuotraukos

 

    „Press ralio 2016“ spaudos centras – Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“

El./paštas visusbonus@dtiltas.lt

M